۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

رستمی:

هفت طرح راه و شهرسازی در بوشهر افتتاح می شود

هفت طرح راه و شهرسازی در بوشهر افتتاح می شود

بوشهر - رئيس اداره راه و شهرسازی بوشهر گفت: هفت طرح راه و شهرسازی در بوشهر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رستمي ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های راهسازی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی نیز در همین راستا در دست اجرا است.

وی از افتتاح هفت طرح راه و شهرسازی شهرستان بوشهر با اعتبار 25 میلیارد ریال طی دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: از این هفت پروژه، زمان آغاز چهار پروژه در سال جاری بوده است که بیانگر توجه ویژه برای تسریع در اجرای این طرح‌ها است.

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر به برخی از این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از طرح‌های مهم  پل زیرگذر دانشکده امام خامنه‌ای بوشهر است که طی دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت چهارراه حسن نظام خبر داد و اذعان داشت: خانه عالم تل اشکی، خانه عالم احمدی و راه دسترسی به گلزار شهدای کره بند نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

شش خطه کردن محور بوشهر – احمدی

رستمی در ادامه از تکمیل پل مسیر دویره به چاهکوتاه خبر داد و بیان داشت: از دیگر طرح‌هایی که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد، می‌توان به روکش آسفالت و احداث پل در مسیر حسینکی و سرمل اشاره کنیم.

وی تاکید کرد: چندین طرح را نیز در دست اجرا داریم این طرح‌ها با سرعت خوبی در دست اجرا هستند و امیدواریم تا سال آینده این طرح ها به بهره‌برداری برسند.

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر از شش خطه کردن محور بوشهر – احمدی خبر داد و افزود: احداث محور آبطویل – تل اشکی را نیز در دست اجرا داریم.

وی تاکید کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اجرا می‌توانیم به احداث جاده‌هاي آنتی تل سیاه و کره بند، بهسازي ميدان چغادك به گلزار شهدا، احداث دانشكده فني و معماري و احداث سالن اجتماعات ارشاد و احداث خانه عالم خارك اشاره کنیم.

کد خبر 2485655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha