۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

معاون برون مرزی صدا و سیما اعلام کرد:

آمادگی رسانه‌های برون مرزی برای حمایت از ارتقای فناوری ملی

آمادگی رسانه‌های برون مرزی برای حمایت از ارتقای فناوری ملی

معاون برون مرزی رسانه ملی در بازدید از پارک ملی فناوری پردیس آمادگی رسانه‌های برون مرزی در خصوص معرفی اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف و ارتقا فناوری ملی و بومی به جهانیان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اخگری در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران حوزه معاونت برون مرزی برگزار شد، ضمن تاکید بر نقش مهم تمدن اسلامی در رشد علم و پیشرفت علم در جهان گفت: اینکه اسلام جلودار تمدن بشری بوده است نکته‌ای است که حتی غربی‌ها در کتاب‌های خود به آن اذعان دارند.

وی با اشاره به برنامه اهدا «جایزه مصطفی (ص)» به فرهیختگان و دانشمندان کشورهای اسلامی گفت: معاونت برون مرزی برای همکاری و پوشش رسانه‌ای این رویداد مهم آمادگی دارد.

در ادامه این دیدار صفاری رییس پارک فناوری پردیس با معرفی این مجموعه گفت: هم اکنون ۲۵۰ شرکت در پارک فناوری پردیس مستقر هستند و صادرات محصولات آن بالغ بر ۴۰ میلیون دلار به ۲۵ کشور جهان انجام می‌شود. در حال حاضر ۱۵۰۰ متقاضی سرمایه گذاری و ایجاد شرکت در پارک وجود دارد.

اخگری و مدیران معاونت بورن مرزی از چند واحد تولیدی با فناوری بالا از جمله نانو اسکوپ و بخش‌های اختراعات پارک بازدید کردند.

معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما دارای هفت شبکه تلویزیونی و ۳۳ شبکه رادیویی است که به زبان‌های مختلف مشغول تولید و پخش برنامه هستند.

کد خبر 2562601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha