۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۰

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی:

سومین جشنواره امام المتقین (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود

سومین جشنواره امام المتقین (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مرحله استانی سومین جشنواره امام المتقین (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان با اعلام فراخوان سومین جشواره امام المتقین(ع)، افزود: مرحله استانی این جشنواره که ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، در خراسان شمالی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره به ‌همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و با حمایت ستادعالی کانون‌های مساجد کشور، در دو بخش قرائت زیارت امین‌الله در مساجد و مسابقه وبلاگ‌نویسی برگزار خواهد شد.

شیرازیان افزود: قرائت زیارت امین‌الله در ایام منتسب به امام‌المتقین حضرت علی(ع) شامل ولادت و شهادت آن حضرت و عید سعید غدیر و به ‌ویژه روزهای یکشنبه که روز زیارتی آن حضرت است در سطح مساجد برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی می‌توانند نشانی وبلاگ خود را به همراه مشخصات کامل به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به نشانی lorestan@emamolmotaghin.ir  ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه هرشرکت کننده می‌تواند فقط یک وبلاگ با حداقل ۱۲ پست ارسال کند و تولیدی بودن آثار دارای امتیاز ویژه است، اظهارداشت: در این مسابقه تنها از مطالب وبلاگ‌هایی داوری به عمل خواهد آمد که از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا ۱۰ مهرماه ماه جاری در نگارش وبلاگ‌ها استفاده شده باشد.

شیرازیان، ترویج معارف ناب علوی در حوزه‌های اعتقادی و عملی، آشنایی مخاطبان به‌ویژه نسل جوان با فضائل ومناقب امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، توصیه‌های امام علی(ع) بر هم‌دلی و هم‌زبانی، شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در نهج‌البلاغه و شناخت ابعاد سبک زندگی اسلامی از نهج‌البلاغه را از جمله  محورهای برگزاری این جشنواره سراسری نام برد.

وی تصریح کرد: این جشنواره تا دهم مهرماه امسال مصادف با عید سعید غدیر ادامه دارد.

شیرازیان با اشاره به داوری آثار و انتخاب برگزیدگان افزود: آثار رسیده در هر بخش، داوری و نفرات برگزیده هر بخش در ۲۸ آبان‌ماه امسال مصادف با میلاد پربرکت امام موسی کاظم علیه السلام از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره معرفی خواهند شد.

کد خبر 2765300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha