۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۱۴

جمیری:

وضعیت خور و اسکله دیلم در شان صیادان و لنج‌داران نیست

وضعیت خور و اسکله دیلم در شان صیادان و لنج‌داران نیست

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خور و اسکله دیلم در شان صیادان و لنجداران این شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان تعاونی لنجداران و صیادان دیلم اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش دریا بوده و حوزه‌های صیادی و بازرگانی استان بوشهر از طریق دریا فعال است.

وی بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات فعالان این عرصه تاکید کرد و با اشاره به نشست خود با کرباسچیان رئیس کل گمرکات کشور، ادامه داد: در این نشست درباره ارتقای گمرکات بوشهر، گناوه و دیلم پیگیری‌هایی انجام شد.

شمال استان در برخی حوزه‌ها فراموش شده است

جمیری با بیان اینکه شمال استان به لحاظ برخی از امکانات در حوزه‌های مختلف فراموش شده است، اظهار داشت: به تازگی شاهد تغییر و تحولاتی در این شهرستان دیلم هستیم.

وی وضعیت خور و اسکله دیلم را در شان صیادان و لنجداران این شهرستان ندانست و گفت: از روزی که به عنوان نماینده مشغول به خدمت شدم، تیم کارشناسی را تشکیل و به دیلم اعزام شد تا با یک کار کارشناسی شده مسائل و مشکلات را شناسایی کند که این کار موجب عمرانی و آبادانی در حال حاضر شده است.

انتقاد از افزایش قیمت سه برابری سوخت شناورها

جمیری با انتقاد از افزایش قیمت سه برابری سوخت اظهار داشت: زمانی که صادرات و واردات نباشد صیادان و لنج‌داران که تنها راه امرار معاش آنها همین کار است، با مشکلات بسیاری در زندگی خود مواجه می شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین در این نشست طی تماسی با مرادی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان موضوع افزایش قیمت سوخت شناورها را پیگیری کرد.

در این نشست همچنین اعضای تعاونی لنجداران و صیادان دیلم از فعالیت ها و تلاش های این نماینده مجلس تقدیر کردند.

کد خبر 2767303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha