۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۶

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

مشکلات آب و برق خارگ حل شود/ لزوم ایجاد اورژانس هوایی

مشکلات آب و برق خارگ حل شود/ لزوم ایجاد اورژانس هوایی

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تلاش و هماهنگی و تعامل مسئولان، مشکلات آب و برق خارگ حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر سه‌شنبه در نشست با مردم جزیره خارگ اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را برای حل مشکلات در جزیره خارگ داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری دیگر مسئولان شاهد بهبود وضعیت زندگی مردم در این جزیره باشیم.

وی از تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات آب در جزیره خارگ از طریق مسئولان استان بوشهر و همچنین وزیر نیرو خبر داد و اضافه کرد: برای حل مشکلات برق جزیره نیز با وزیر نیرو نشست‌هایی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد رفع این مشکلات باشیم.

مشکلات اشتغال در جزیره خارگ

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خارگ دارای شرایط ویژه‌ای است و رفع مشکلات این جزیره باید مد نظر باشد که یکی از این مشکلات مربوط به اشتغال است و به صورت جدی پیگیر این مشکل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اشتغال نیازمند تربیت و تولید نیروهای توانمند و دارای مهارت است، تصریح کرد: در نشست‌هایی که با مدیران صنعت نفت و همچنین نیروگاه اتمی داشه‌ایم، تاکید داریم که رشته‌های مورد نیاز به دانشکده‌های فنی برای تولید نیروی انسانی ماهر اعلام شود.

رفع مشکل اسناد مالکیت مردم جزیره خارگ

جمیری با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با رئیس جمهور و معاون اول وی برای رفع مشکل اسناد مالکیت مردم جزیره خارگ، بیان کرد: وعده‌هایی در این زمینه داده شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

وی همچنین به رفع مشکلات تردد مردم جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: ساخت درمانگاه مجهز یکی از نیازهای مردم در این جزیره است که در نشست با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور خواستار تحقق این خواسته شدیم و از وزیر بهداشت نیز برای تجهیز آن کمک خواسته‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از دیگر از نیازهای مهم مردم در جزیره خارگ مربوط به اورژانس هوایی جزیره خارگ است که مقرر شد که قراردادی بین وزارت نفت و تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شود.

کد خبر 2886726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha