۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱

نماینده مردم کرمان و راور:

لزوم حرکت به سوی علم‌آموزی/دانش آموزان خلاق و عالم تربیت شوند

لزوم حرکت به سوی علم‌آموزی/دانش آموزان خلاق و عالم تربیت شوند

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی پیامی؛ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصيلی جدید را به عموم جامعه دانشگاهی و دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مرم کرمان و راور؛ محمدرضا پور ابراهیمی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است.

«حركت عمومی به سمت تعليم و تربيت، ساختن انسان های عالم، شجاع، خلاق، مؤمن و آرمانی، به منظور كسب معرفت ها و علوم گوناگون برای ساختن ايران و ساختن جهان، همه اين ها روح حركت آموزش و پرورش و تعليم و تربيت و مدرسه و دانشگاه است.

شروع بهار علم و دانش را به تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان گرامی، مدرسان و دانشگاهیان عزیز که وظیفه ای بس سنگین بر عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم و به درستی ایمان دارم ایجاد درک متقابل، تفهیم معانی، نقب به گذشته ای که نسل امروز تصوری از آن ندارد و آگاهی بخشی و روشنگری در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نام گذاری شده است توانی مضاعف می طلبد که اگر چنین نبود از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد نمی شد.

تقارن زمانی بازگشايی مدارس با هفته دفاع مقدس در روز شمار ماه مهر، حلاوت اين ماه را دوچندان ساخته است. حقيقت اين است كه مهر ماه زيباترين ايام سال است يكی از پر شكوه ترين مجاهدت ها و حركت های ملی ملت ايران در ماه مهر آغاز می شود. حركت عمومی به سمت تعليم و تربيت، ساختن انسان های عالم، شجاع، خلاق، مؤمن و آرمانی؛ برای كسب معرفت ها و علوم گوناگون برای ساختن ايران و ساختن جهان، همه اين ها روح حركت آموزش و پرورش و تعليم و تربيت و مدرسه و دانشگاه است. از دانش آموزان عزيز كه همه هستی كشور محسوب می شوند انتظار داريم كه در فضای دل انگيز علم و ادب به دنبال كسب دانش و معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند، معلمانی كه تمام وجود خويش را در وجود دانش آموزان خود به وديعه می گذارند ، چرا كه آنان را فرزندان معنوی خود می دانند.

فرهنگيان شريف و دانش آموزان گرامی بار دیگر سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و بازگشایی مدارس را که نوید بخش پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است را به تمامی محصلان و مدرسان محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم و همزمانی این ایام را با هفته دفاع مقدس به فال نیک می گیرم؛ باشد که نظام تعلیم و تربیت زمینه ساز جهش عظیم علمی، تربیتی و تداوم بخش آرمان های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.

کد خبر 2922328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha