۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳

مشاور فرماندهی کل قوا:

حماسه ششم بهمن آمل تجلی وحدت در راه دفاع از انقلاب است

حماسه ششم بهمن آمل تجلی وحدت در راه دفاع از انقلاب است

آمل - مشاور فرماندهی کل قوا در امور حفاظت وستادکل، حماسه ششم بهمن آمل را تجلی وحدت و همدلی مردم در درراه دفاع از انقلاب بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حسام هاشمی پیش ازظهر سه‌شنبه در مراسم رنگ حماسه ششم بهمن در دبیرستان دخترانه عصمتیه آمل، ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهدا، گفت: از اینکه مردم آمل و مازندران در این ایام یادوخاطره شهدا را گرامی می‌دارند کار بسیار درستی بوده است این همان راهی بوده که ۱۳۷۵ سال گذشته در واقعه عاشورا گذشته است.

وی تصریح کرد: هرساله مراسم‌های محرم، صفر، تاسوعا و عاشورا بهتراز سال‌های گذشته برگزار می‌شود و به همین ترتیب یادواره‌های شهدا بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و اگر دانایی داشته باشیم توانایی به دست خواهیم آورد و از توانایی به اقتدار خواهیم رسید زیرا در سایه امنیت بوده که چرخ انقلاب می‌چرخد.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به حماسه ششم بهمن آمل، اذعان داشت: یک گروهی فکر می‌کردند می‌توانند از ظرفیت مردم استفاده کنند ولی غافل بودند که مردم برای از بین بردن آن‌ها اقداماتی را صورت خواهند داد و در زمان حماسه ششم بهمن آمل همه کوچه‌ها و خیابان‌های شهری سنگربندی شده و مردم ولایتمدار این شهرستان یکپارچه جواب کمونیست‌ها را دادند.

امیر سرتیپ هاشمی افزود: مردم حماسه‌ساز آمل از نیمه‌های شب یکپارچه مقاومت کردند و شهدا افتخار و باعث سرافرازی این ملت بوده است.

مشاور فرمانده کل قوا بابیان اینکه شهید طاهره هاشمی شهید شاخص سال ۹۲ شده است، به دانش‌آموزان و جوانان مطالعه کتاب حماسه اسلامی مردم آمل نوشته سردار خانی را توصیه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در پیامی به این مراسم گفت: مردم همیشه درصحنه آمل اثبات کردند که همیشه در راستای حفظ و حراست ارزش‌های اسلامی ثابت‌قدم هستند.

سید علی قاسمی با اشاره به وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره)، اذعان داشت: این‌جانب از تمامی معلمان و فرهنگیان استان مازندران درخواست دارم که برای باشکوه برگزار کردن این مراسم در سراسر استان اهتمام داشته باشند.

محمد نسب رئیس آموزش پرورش شهرستان آمل نیز در این مراسم بابیان اینکه امروز تجدید پیمان خواهیم کرد با آرمان‌های شهدا، گفت: آغاز تمامی کلاس‌های درس ما بانام شهدا و یاد حسین بن علی بوده است.

وی با اعلام اینکه آموزش پرورش مبدأ آموزه‌های دینی بوده، اذعان داشت: شهید سقا علیزاده وشهیده طاهره هاشمی دو شهید دانش‌آموز حماسه ششم بهمن آمل بوده‌اند و همه دانش‌آموزان متعهد شدند تا راه و وصیت شهدا را ادامه دهند.

رئیس آموزش پرورش آمل با اشاره به اینکه نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان آمل، گفت: نواخته شدن این زنگ، زنگ قدرت بوده و تعلیم و تربیت بر اساس خون شهدا بوده است و اداره آموزش پرورش درراه شهدا همیشه معتقد و متحد خواهد بود.

کد خبر 3034187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha