۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴

معاون پیشگیری بهزیستی اردبیل:

مراکز بازتوانی بهزیستی اردبیل امتیازبندی می‌شوند

مراکز بازتوانی بهزیستی اردبیل امتیازبندی می‌شوند

اردبیل – معاون پیشگیری بهزیستی استان اردبیل از امتیازبندی مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره رزاق پور ظهر سه‌شنبه در کارگاه آموزشی کارشناسان پیشگیری بهزیستی تصریح کرد: این امتیازبندی بر اساس عملکرد مراکز از جمله میزان رضایتمندی مراجعان، معرفی بهبودیافتگان به مراکز فنی و حرفه‌ای و معرفی جهت استفاده از وام اشتغال است.

وی افزود: علاوه بر این عملکرد مراکز در میزان بهبودیافتگی مراجعان، کیفیت خدمات، میزان ترخیص و نحوه حمایت و هدایت مراجعه‌کنندگان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون پیشگیری بهزیستی استان با تأکید به اینکه برنامه مراکز باید در راستای اثربخشی فرایند درمان و افزایش ماندگاری درمان اجرا شود، تأکید کرد: علاوه بر این لازم است مراکز در تحقق برنامه‌های پیشگیری و جلوگیری از مراجعه مکرر جهت درمان گام بردارند.

رزاق پور به ضرورت آموزش تخصصی کارشناسان پیشگیری و فعالان مراکز بازتوانی اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به پیچیده شدن آسیب‌های اجتماعی لازم است آموزش و مهارت‌های به روز در اختیار کارشناسان قرار گیرد.

وی به برگزاری مداوم کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه‌های آموزشی بر اساس سیاست‌های کلان بهزیستی و با بهره‌گیری از اساتید مجرب برگزار می‌شود تا نیاز علمی و به روز کارشناسان تأمین شود.

کد خبر 3673341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha