۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹

کمالی پور در گفتگو با مهر؛

عناوین مجرمانه صاحبان حقوق‌های نجومی/عزل کافی نیست

عناوین مجرمانه صاحبان حقوق‌های نجومی/عزل کافی نیست

نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: تحصیل مال نامشروع و اخلال در نظام اقتصادی دو عنوان مجرمانه فیش های نجومی است که باید مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آن مجازات تعیین شود.

یحیی کمالی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه دیروز هیات امنای صندوق توسعه ملی با حضور رئیس جمهور و رئیس سازمان بازرسی گفت: باید عناوین مجرمانه در مورد فیش های نجومی مشخص شده و فراخور این عناوین مجازات هایی برای مدیران در نظر گرفته شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحصیل مال نامشروع ساده ترین عنوان مجرمانه این تخلفات است. اقدامات این افراد بیانگر جرم و اخلال در نظام اقتصادی است و باید متناسب با این جرم برای آن ها مجازات در نظر گرفته شود.

نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت:پس از استرداد اموال بیت المال این افراد باید از سمت خود برکنار شوند و پس از آن مطابق با جرم، دستگاه قضایی مجازات برای آن ها در نظر بگیرد.

کمال پور گفت: برکناری این افراد مُسکن مقطعی بر آلام مردمی است که با مشکلات اقتصادی ناشی از رکود دست و پنجه نرم می کنند اما برخورد های مقطعی با این مدیران کافی نیست باید علل این تخلفات ریشه یابی شوند چون این تخلفات یک شبه انجام نشده و باید پشت پرده این گونه فساد ها در دستگاه های دولتی بررسی شود.

کد خبر 3700381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha