۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

امام جمعه خارگ:

اعضای شورای شهر خارگ اختلافات را کنار بگذارند

اعضای شورای شهر خارگ اختلافات را کنار بگذارند

بوشهر - امام جمعه خارگ گفت: اعضای شورای شهر خارگ اختلافات را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی ظهر شنبه در نشست اعضای شورای خارگ ضمن تبریک انتصاب رئیس شورای شهر خارگ اظهار کرد: از اعضای شورای شهر که خدمات آنها را در هفته دولت دیدیم توقع داریم که دست از اختلاف بردارند چراکه اختلافات تا الان نتیجه نداده است.  

وی افزود:‌ خواهشم از عزیزان و جوانان پرتلاش شورا این است که شکایت و شکایت‌کشی را کنار بگذارند؛ این اختلافات سه سال است که نتیجه نداده است و این یک سال باقیمانده را در کنار یکدیگر با همدلی کنار هم باشند.

کمالی با بیان اینکه استیضاح نتیجه نداده است، افزود: خواهشم از جوانان خوب شورا این است که با شهردار کنار بیایند و در این یک سال با همراهی و همدلی مشکلات اهالی شریف خارگ را حل کنند. 

امام جمعه خارگ تصریح کرد: کارهای خوبی در هفته دولت در جزیره خارگ انجام شده است که از استاندار و فرماندار و تمامی عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود:‌ بر اساس قانون، نماینده عالی دولت در استان استاندار است، در شهرستان فرماندار و در بخش مسئولیت با بخشدار است؛ اگر قانون برای ما تعیین کرده است که بخشدار در این جزیره نماینده عالی دولت است باید همه بپذیریم؛ باید قانون‌مدار باشیم و نباید خواسته شخصی در این مورد دخالت داده شود.

امام جمعه خارگ بیان داشت: بعضی خودشان را نه در عرض بخشدار بلکه بالاتر از بخشدار می‌بینید ولی در اصل قانون این نیست؛ تمامی ادارت زیر نظر بخشدار هستند.

کمالی تصریح کرد: راهکار حل مشکلات خارگ این است که هر کسی در چهارچوب وظایف اداری و قانونی حرکت کند.

کد خبر 3766119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha