۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۳۰

از مجموعه رمان‌های معمایی بوتیمار؛

چهارمین عنوان ذره‌بین منتشر شد/ عروس این فیلم مرده است

چهارمین عنوان ذره‌بین منتشر شد/ عروس این فیلم مرده است

رمان «عروس این فیلم مرده است» نوشته رائول ویتفیلد با ترجمه عبدالله توکل توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «عروس این فیلم مرده است» نوشته رائول ویتفیلد به تازگی با ترجمه عبدالله توکل توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب، چهارمین عنوان مجموعه رمان‌های معمایی «ذره بین» است که توسط این ناشر چاپ می‌شود.

این رمان یکی از آثار رائول ویتفیلد نویسنده شناخته شده آمریکایی در ژانر جنایی است. ویتفیلد جزو نویسندگان مجله مشهور نقاب سیاه بوده که نویسندگان بزرگی را در حوزه ادبیات جنایی و پلیسی به مخاطبان بین‌المللی معرفی کرده است. «عروس این فیلم مرده است» یکی از رمان‌های موفق اوست. این رمان با ۷ بخش چاپ شده است.

در قسمتی از این رمان می‌خوانیم:

زن جوان نیز به نوبه خود بلند شد و با مشت‌های گره کرده جلوی او ایستاد. رگه‌های سرخی ناگهان در گونه هایش پیدا شد. چنین به نظر می‌آمد که دیوانه‌وار خشمگین شده است. با صدای گرفته‌ای غرغر کرد:

مرده شور شما را با این قصه هایتان ببرد... چرا در این لحظه‌ای که روز پیروزی نزدیک است می‌خواهید پای مرا هم در این قضیه به میان بکشید... به فرض اینکه آلن مک لین عاشق من بوده... و به فرض اینکه همه ثروت خود را به من داده باشد... باید بگویم که من او را دوست نداشتم... و این چیزها دلیل نمی‌شود که من در این قضیه لجن مال شوم...

جاردین حرف او را برید:

_ این چیزها ربطی به من ندارد... من یکی از این دو کار را می‌خواهم: یا باید برای کشف حقیقت به من مساعدت کنید یا اینکه... وبالش به گردن خودتان... و آن وقت باید به هر نحوی که می‌توانید خودتان را از این مخمصه نجات بدهید.

خشم هنرپیشه جوان یکباره فرونشست. به این نکته پی برده بود که به جاردین غلبه نخواهد یافت. مثل مرده‌ای روی کاناپه افتاد. زیر لب گفت:

_ چه مخمصه‌ای؟... مقصودتان از این حرف چه بود؟

این کتاب با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۵ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3769519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha