۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵

رمان مصور«جمشید طلوع» رونمایی می‌شود/ پیش‌درآمدی بر یک انیمیشن

رمان مصور«جمشید طلوع» رونمایی می‌شود/ پیش‌درآمدی بر یک انیمیشن

نخستین رمان از مجموعه رمان‌های مصور «جمشید طلوع» رونمایی می‌شود.

 اشکان رهگذر در گفتگو با خبرنگار مهر و در آستانه رونمایی از رمان «جمشید طلوع۱» عنوان کرد: این رمان در واقع مقدمه و پیش درآمدی است بر ساخت انیمیشن «آخرین داستان» که تولید آن در ماه‌های اخیر بازتاب جهانی بسیاری داشته است و در مهمترین نشریات و سایت‌های جهانی انیمیشن درباره آن اظهار نظر شده است.

وی ادامه داد: به نظر من و گروه سازنده این انیمیشن رسید که این کار باید مانند بسیاری دیگر از محصولات موفق دنیا، دارای تولیدات جانبی باشد و برای اجرایی کردن این موضوع در وهله نخست سه مجموعه رمان مصور را برای آن تعریف کردیم که هر کدام دو تا ژهار جلد خواهد داشت.

رهگذر افزود: سری اول  و دوم از این رمان‌ها با عنوان «جمشید طلوع» و «جمشید غروب» داستان پیش از رویدادی را ترعیف می‌کند که در این انیمیشن خواهید دید. این داستان‌ها البته همگی مستقل هستند. با نخواندن آنها مشکلی در دیدن و فهم داستان انیمیشن نخواهید داشت اما این داستان‌ها را باید آثاری به هم پیوسته و کامل کننده داستانی دانست که در این فیلم مخاطب خواهد دید ...

رهگذر ادامه داد: رمان دو جلدی «جمشید طلوع» سری نخست از این رمان‌هاست که روز دوشبه آتی رونمایی خواهد شد و سری دوم از این رمان ها با عنوان «جمشید غروب» نیز پیش از اکران فیلم رونمایی می‌شود و داستان این دو کتاب نیز به شکلی تالیف شده که پایان آنها به ابتدای داستان فیلم می‌رسد. سری سوم از این رمان‌های مصور نیز پس از اکران فیلم در چهار مجلد منتشر می‌شود که بازگو کننده برخی از اسرار فیلم خواهد بود.

این نویسنده در ادامه با اشاره به اینکه این مجموعه رمان نخستین تجربه تالیف و انتشار رمان مصور در ایران به شمار می‌رود، اظهار کرد: رمان‌های مصور با سایر آثار داستانی مصور در داشتن یک پایان مشخص دارای اشتراک هستند. این رمان‌ها دارای سبک تصویرگری آزاد و هنری هستند و گستره تصویری بزرگی را برای مخاطب سنی به طور عمده بزرگسال در برمی‌گیرند.

یادآوری می‌شود مراسم رونمایی از سری نخست از این مجموعه رمان روز دوشنبه از ساعت ۱۷ در شهرکتاب فرشته رونمایی می‌شود.

کد خبر 3876382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha