۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

سرمربی تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر:

امکانات موفقیت تیم فوتبال نوجوانان شاهین بوشهر فراهم است

امکانات موفقیت تیم فوتبال نوجوانان شاهین بوشهر فراهم است

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر گفت: امسال از معدود سال‌هایی است که تمامی ابزار و امکانات برای موفقیت تیم فراهم بوده است.

محمد باقر زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: نسبت به نیم فصل اول از لحاظ نفری تغییراتی نداشتیم اما با آرامش و حمایتی از طرف مدیریت و مسئولان باشگاه به تیم تزریق شد با انجام تمرینات مضاعف و بالا بردن روحیه بازیکنان توانستیم شرایط تیم را تغییر دهیم و به نتایج دلخواه دست یابیم.

وی افزود: در نیم فصل دوم شناخت بیشتری نسبت به حریفان پیدا کردیم و پس از پیروزی در برابر امید گناوه بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دست یافتند و موفق شدیم با کسب دو پیروزی دیگر در برابر تیم‌های مدعی برق شیراز و نفت اهواز شرایط با ثباتی در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حمایت‌های مسئولان باشگاه بیان کرد: امسال از معدود سال‌هایی است که تمامی ابزار و امکانات برای انجام تمرینات و مسابقه فراهم بوده و در سفرهای خارج از استان هم در امکانات رفاهی مناسبی برای ما مهیا شده است.

وی گفت: باشگاه شاهین شهرداری امسال حمایت‌های کارساز و سازنده‌ای از تیم‌های پایه داشته است و در همین راستا در کنار تیم نوجوانان تیم‌های نونهالان و جوانان هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

زنگنه افزود: بخش زیادی از موفقیت تیم نوجوانان در نیم فصل دوم حمایت‌هایی بود که مدیریت ارشد باشگاه و همچنین مدیر تیم‌های پایه از ما داشتند و در حالی‌که در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم، همواره مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم نوجوانان را مورد حمایت و محبت خود قرار دادند.

سرمربی نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر با تقدیر از اعضای شورای شهر، شهردار بندر بوشهر، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه و مدیر تیم‌های پایه باشگاه، افزود: فضای مناسبی برای فعالیت تیم‌های پایه شاهین فراهم شده است و مطمئن هستم که ادامه این روند سازنده در سال‌های آینده می‌تواند بازیکنان مستعد و کارآمدی را به فوتبال استان معرفی کند.

تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور حضور دارد.

کد خبر 3883932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha