۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸

در ادامه اعتراضات گسترده به ترامپ؛

معترضان به بازداشت های گسترده مهاجرین، در تگزاس راهپیمائی کردند

معترضان به بازداشت های گسترده مهاجرین، در تگزاس راهپیمائی کردند

تعداد زیادی از معترضان به بازداشت مهاجرین غیر قانونی در ۶ ایالت آمریکا امروز در شهر «آستین» واقع در ایالت تگزاس راهپیمائی اعتراضی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تعداد زیادی از معترضان به بازداشت های گسترده مهاجرین غیر قانونی در ۶ ایالت آمریکا امروز در شهر «آستین» (Austin) واقع در ایالت تگزاس به راهپیمائی پرداختند.

بر اساس اعلام رسانه های محلی، راهپیمائی کنندگان از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در بخش های شمالی شهر تجمع خود را آغاز کرده و به اقدام مقامات اداره گمرکات و مهاجرت این کشور اعتراض کردند.

معترضان یکصدا فریاد می زدند: مهاجرت جزئی از حقوق بشر است.

لازم به ذکر است، پلیس مهاجرت آمریکا در جریان عملیات ضربتی که در طول یک هفته گذشته علیه مهاجرین غیرقانونی داشت، صدها نفر را در دستکم ۶ ایالت بازداشت کرد.

گفتنی است این نخستین اقدام پلیس آمریکا در راستای اجرای فرمانی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در 27 ژانویه ۲۰۱۷ با تمرکز بر پیگرد قانونی ۱۱ میلیون مهاجر غیر قانونی ساکن این کشور، صادر کرده بود.

عملیات ضربت پلیس که ادعا می شود با هدف بازداشت مهاجرین بزهکار صورت می گیرد، برخی از آنهایی را که سابقه شرارت و ارتکاب جرم نداشته اند را نیز شامل شده است.

گفتنی است که عملیات پلیس آمریکا برای شناسایی و اخراج مهاجرین غیر قانونی از دوشنبه تا جمعه هفته گذشته، انجام گرفت.

کد خبر 3904361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha