۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

با حضور دو وزیر ارتباطات و کار؛

تفاهم‌نامه فعالیت ۲۰ شرکت فناوری اطلاعات در اردبیل منعقد می‌شود

تفاهم‌نامه فعالیت ۲۰ شرکت فناوری اطلاعات در اردبیل منعقد می‌شود

اردبیل – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از انعقاد تفاهم‌نامه فعالیت ۲۰ شرکت فناوری اطلاعات در استان با حضور وزرای ارتباطات و کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رزمی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در قالب طرح توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) در حوزه فناوری اطلاعات، تفاهم‌نامه‌ای مابین استان و شرکت‌های فعال در این حوزه منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضای استاندار اردبیل رسیده قرار است ۲۰ شرکت در حوزه فناوری اطلاعات در استان فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان متذکر شد: به منظور نهایی کردن فعالیت شرکت‌ها وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده به اردبیل سفر می‌کنند.

رزمی تأکید کرد: شرکت‌های طرف این تفاهم‌نامه در راستای توسعه ساختارهای کسب‌وکار، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، تولید سرویس و محتوا و توانمندسازی در راستای توسعه کسب‌وکارهای فاوا در استان مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: در این سفر همچنین نماینده یونیدو نیز در استان حضور خواهد یافت تا زمینه‌های توسعه زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 3951059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha