۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

زنده روح کرمانی اعلام کرد:

داوری جایزه «قلب تهران» امروز آغاز می شود/ اعلام نتایج ۲۱ مرداد

داوری جایزه «قلب تهران» امروز آغاز می شود/ اعلام نتایج ۲۱ مرداد

دبیر نخستین جایزه هنری «قلب تهران» اعلام کرد که انتخاب آثار این جایزه از امروز سه شنبه ۱۷ مردادماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود زنده روح کرمانی دبیر نخستین جایزه هنری «قلب تهران» گفت: انتخاب آثار نخستین جایزه هنری قلب تهران در رشته های عکاسی، تصویرگری، کارتون و پوستر (آگهی دیواری) توسط هیات انتخاب و داوری هر رشته، سه شنبه ۱۷ مرداد آغاز می شود و شنبه ۲۱ مردادماه آثار نهایی راه یافته به این جایزه اعلام می شود.

وی ادامه داد: پس از وقفه ای که در روند برگزاری نخستین جایزه هنری «قلب تهران» پیش آمد، امور اجرایی جایزه دوباره کار خود را از سر گرفت و انتخاب آثار در هفته جاری انجام خواهد شد. به دلیل همزمانی سفر ابراهیم صافی از اعضای هیات انتخاب و داوری رشته عکاسی با زمان انتخاب آثار در این رشته، افشین شاهرودی از عکاسان شاخص و باتجربه در ترکیب هیات انتخاب و داوری قرار گرقت.

دبیر نخستین جایزه هنری قلب تهران بیان کرد: نمایشگاه آثار جایزه «قلب تهران» در مکانی غیر از مدرسه دارالفنون که قبلا اعلام شده بود، برگزار می شود و مکان و زمان دقیق این جایزه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مصطفی اسدالهی، ابراهیم حقیقی و قباد شیوا در رشته آگهی دیواری (پوستر)، محمدعلی بنی اسدی، کیانوش غریب پور و مهران زمانی در رشته تصویرگری، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی و بابک برزویه در رشته عکاسی و کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و بهرام عظیمی در رشته کارتون آثار را انتخاب و داوری می کنند.

نخستین جایزه هنری «قلب تهران» به مناسبت دویست و سی امین سال پایتخت شدن تهران برگزار می شود و هدف از این رویداد فرهنگی، هنری ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه‌مندان و هنرمندانی است که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ منطقه‌ دوازده شهرداری گرایش دارند.

کد خبر 4053220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha