۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۴۸

برپایی مراسم اختتامیه نخستین آکادمی داستان پرنده آبی

برپایی مراسم اختتامیه نخستین آکادمی داستان پرنده آبی

آئین اختتامیه نخستین آکادمی داستان‌نویسی پرنده آبی در انتشارات علمی و فرهنگی برگزاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ‌ آکادمی داستان پرندۀ آبی وابسته به موسسه انتشارات علمی و فرهنگی با هدف آموزش رشته‌­های مختلف داستان‌نویسی برای مخاطب کودک و نوجوان در تیر ماه ۱۳۹۵ افتتاح گردید. در این دوره بیش از شصت هنرجو طی سه ترم در کارگاه­های رمان (اتاق تجربه) با تدریس آقای فریدون عموزاده خلیلی، کارگاه خلق کتاب تصویری با تدریس سید نوید سید علی اکبر و هدی حدادی و کارگاه فانتزی با تدریس آرمان سلاح ورزی با اصول نگارش برای کودک و نوجوان آشنا شده و به خلق اثر پرداختند.

با پایان دورۀ  اول، انتشارات علمی و فرهنگی در نظر دارد طی مراسمی که در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکان فروشگاه پرندۀ آبی برگزار خواهد شد ضمن تقدیر از اساتید آکادمی داستان، گواهینامۀ پایان دورۀ هنرجویان را اهدا کند.

یادآوری می‌شود که ثبت‌نام دورۀ دوم آکادمی داستان پرندۀ آبی از اول شهریور شروع شده و کارگاه­­های نویسندگی خلاق، خلق کتاب تصویری با موضوع بازآفرینی، ویراستاری کتاب کودک، شعر کودک و  از مهر ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های دورۀ دوم آکادمی می‌­توانند با شماره تلفن ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس حاصل کرده و یا به آدرس masumyazdani@gmail.com ایمیل ارسال کنند.

مکان برگزاری آیین اختتامیه آکادمی داستان پرندۀ آبی: خیابان آفریقا، بین گلشهر و ناهید، کوچۀ گلفام، فروشگاه مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی است.

کد خبر 4077906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha