۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۵

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

افزایش ۲.۵ برابری اعتبارات سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم

افزایش ۲.۵ برابری اعتبارات سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم

چابهار - رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات این استان در دولت یازدهم نسبت به دولت قبل ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور رئیس جمهور در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، اظهار داشت: در راستای توسعه این استان طرح های متعددی از جمله طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان و راه آهن در دست اجرا است که تامین اعتبار آن ها یکی از اولویت های سازمان برنامه و بودجه است.

وی افزود: علاوه بر این ۵ هزارو ۹۹۱ میلیارد تومان در دیگر بخش ها با هدف توسعه استان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به این استان افزود: میزان اعتبارات توسعه ای استان سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم نسبت به دولت قبل ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود اینکه بودجه کشور در مقابل  مشکلات متعدد ی که وجود دارد، محدود است اما با این حال تلاش شده تا طرح های استان سیستان و بلوچستان تامین اعتبار شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های در دست اجرا نقش مهمی در توسعه استان دارند، خاطر نشان کرد: از همین رو تسریع بخشیدن در روند این فعالیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به توسعه زیر ساخت های آموزشی در سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده طی این مدت نرخ پوشش تحصیلی در مقطع پیش دبستانی به میزان ۴ درصد در سطح استان افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 4162123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha