۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بوشهر:

مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود

مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح دوشنبه در نخستین کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم و برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب و دهه فجر متعلق به همه ملت ایران اسلامی است، اضافه کرد: مردم در دوران پیروزی انقلاب به خوبی نقش‌آفرینی کردند و پس از آن نیز در همه صحنه‌ها حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه طبقات روستایی و عشایری از صاحبان اصلی انقلاب هستند، از تشکیل کمیته روستایی و عشایری دهه فجر و برگزاری برنامه‌های ویژه در این مناطق خبر داد.

شفیعی با اشاره به اینکه روسای شوراهای روستاها به عنوان رئیس ستاد دهه فجر آن روستا منصوب می‌شوند، ادامه داد: احکام  روسای ستاد دهه فجر روستاهای استان توسط مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی از تشکیل ستاد دهه فجر در ۴۰۰ روستای استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت بالای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امسال وظیفه دست اندرکاران برگزاری جشن ملی انقلاب بیش از گذشته است.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی بیان کرد: انتقال ارزش‌ها و اهداف نظام به نسل‌های جدید از اهداف برگزاری این جشن‌ها در کنار بازخوانی دوران شیرین انقلاب و ایجاد نشاط و شادابی مردمی است که انقلاب را ندیده‌اند.

 وی ادامه داد: تشکیل ستادهای مردمی روستایی و عشایری در دهه فجر، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت مردمی و تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها و کانون مذهبی فرهنگی در روستاها و متناسب بودن شعارها و تبلیغات بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم مناطق روستایی و عشایری از وظایف این کمیته است.

کد خبر 4200378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha