۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸

فرماندار گناباد خبر داد؛

تکمیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیدخت گناباددر سال آینده

تکمیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیدخت گناباددر سال آینده

گناباد- فرماندار گناباد گفت: راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر بیدخت گناباد از نیازهای این شهر است و سال آینده این مرکز تکمیل می شود.

محمد علی نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر اظهار کرد: امروز هر خانواده برای شرکت فرزندش در کلاس های خصوصی و آموزشگاه های مختلف باید هزینه های زیادی را بپردازد در صورتی که با کمترین هزینه می تواند از کلاس های پرورش فکری کودکان در طول سال استفاده کند.

وی افزود: در شهرستان گناباد دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داریم که  داشتن کتابخانه های تخصصی  از ویژگی های بارز این دو مرکز است.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: در این کانون ها بیش از ۴۰ نوع فعالیت انجام می شود و در رشته‌های شعر، قصه، عکاسی و نقاشی، اعضای کانون شماره دو گناباد در خراسان رضوی و کشور صاحب رتبه هستند.

وی در خصوص ساخت مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بیدخت نیز ابراز کرد: این مرکز با کمک خیرین و اعتبارات تخصیص یافته در سال ۹۷ تکمیل خواهد شد.

نبی پور افزود: این طرح مبلغ ۱۳میلیون تومان در سال ۹۶ اعتبار دولتی داشته که با مشارکت خیرین، شهرداری و شورای اسلامی شهربیدخت و همچنین از محل اعتبارات سال ۹۷  پروژه مذکور تکمیل خواهد شد.

کد خبر 4206738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha