۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

قائم مقام وزیر علوم:

دانشگاه هرمزگان دانشگاه کارآفرین است

دانشگاه هرمزگان دانشگاه کارآفرین است

بندرعباس - قائم مقام وزیر علوم گفت: دانشگاه هرمزگان دانشگاه کارآفرین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا باقری اظهارداشت: دانشگاه هرمزگان، دانشگاه کارآفرین است. طبق اطلاعات بدست آمده حدود ٤٠ تا ٥٠ درصد دانشجویان دانشگاه هرمزگان بومی هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه عمرانی دانشگاه پروژه فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی و سایر پروژها می تواند به تحقیقات دانشجویان ارشد و دکتری این استان کمک کند و همچنین خدمات تخصصی به سایر سازمان های تخصصی در استان به ویژه صادرات خدمات فنی و مهندسی ارائه دهند.

باقری بیان داشت: مرکز آنالیز داده های سنگین دانشگاه هرمزگان یک دستاورد خوبی برای دانشجویان در حوزه تخصصی است، همچنین دستگاههای اجرایی می توانند از این ظرفیت به وجود آمده در دانشگاه هرمزگان بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه در مدار درست خدمت به جامعه، تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید علم وفناوری قرار گرفته است که در گذشته در دانشگاههای ما کمتر این امر دیده می شد. لذا این شروع یک حرکت خوب در دانشگاه است که دانشگاه نسل سوم به دانشگاه های کارآفرین اطلاق می شود و دانشگاه هرمزگان می تواند در این راستا حرکت مثمرثمری داشته باشد.

قائم مقام وزیر علوم و تحقیقات عنوان کرد: کمکهای اختصاصی برای دانشگاه هرمزگان در حوزه فناوری ها و پارک های علم و فناوری اختصاص خواهد یافت. 

کد خبر 4219316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha