۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

آتش سوزی در ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر/خروج ۵۰نفر به سلامت

آتش سوزی در ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر/خروج ۵۰نفر به سلامت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با اشاره به آتش سوزی ساختمانی هشت طبقه در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۰ صبح به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد بلافاصله سه ایستگاه با تمام امکانات به محل اعزام و عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای هشت طبقه اداری و چهار طبقه زیرین بود که آتش سوزی در طبقه منفی چهار و در بخش اسناد و بایگانی اتفاق افتاده بود. پس از آتش سوزی سیستم اتوماتیک اعلام و اطفای حریق در ساختمان فعال شده و پودرهای اطفای حریق در طبقات زیرین پخش می شود بنابراین تعدادی از کارمندان و ارباب رجوع در طبقات پایین محبوس می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: پس از دو دقیقه آتش نشانان به محل حادثه وارد شده و عملیات را آغاز می کنند که وجود این پودرها دید را محدود کرده و ورود به طبقات منفی را با مشکلاتی رو به رو کرده بود که با تجهیزات موجود ابتدا ۵۰ نفری که در این طبقات محسوب بودند به سلامت خارج شدند و تنها یکی، دو نفر دچار مشکل شدند که تحویل نیروهای اورژانس شده و سپس آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده و در حال حاضر شرایط تحت کنترل نیروهای آتش نشانی است.

کد خبر 4219890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha