۲۶ آذر ۱۳۸۵، ۱۶:۱۸

در نشست خبری عنوان شد:

رضایتمندی 75 درصدی تهرانی ها از سامانه 137

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با اشاره به رضایتمندی 75 درصدی شهروندان از عملکرد این سامانه ، گفت: 137 گوش شهردار تهران است و هر پیامی که از طریق این سامانه به مناطق و نواحی برای پیگیری و اجرا ابلاغ می شود به منزله ابلاغ پیام از سوی شخص شهردار محسوب شده و تمام مناطق و نواحی موظف به اجرای آن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا ربیعی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد تاسیس سامانه 137برگزار شد ، افزود: سامانه 137 شهرداری تهران سوم دی 84 با یک سایت ثبت تماس ، 22 اپراتور ، به صورت سه شیفت با ثبت 300 پیام در روز کار خود را آغاز کرد و امروز در آستانه یک سالگی این سامانه با 60 خط تلفن ، 44 اپراتور ، 2 سایت ثبت خبر و در سه شیفت بدون تعطیلی به کار خود ادامه می دهد .

وی با اشاره به برقراری یک میلیون و 600 هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان تهرانی با سامانه 137 از ابتدای راه اندازی تا کنون گفت: از این تعداد تماس تلفنی 932 هزارو  780 پیام ثبت شده که 64/81 درصد این پیام ها اقدام شده و 3/5 درصد در دست اقدام است همچنین مابقی پیام ها نیز مواردمتفرقه ای بوده که نیاز به پیگیری نداشته است .

به گفته ربیعی ، طی یک سال گذشته بیشترین تماس های تلفنی با سامانه 137 از سوی شهروندان ساکن در منطقه 4 و کمترین تماس ها از سوی شهروندان منطقه 22 بوده است و این در حالی است که بیشترین تماس های تلفنی شهروندان با این سامانه در فاصله بین ساعات 9 تا 11 صبح روزهای دوشنبه و کمترین تماس ها نیز در روزهای جمعه با این سامانه برقرار شده است .

وی با اشاره به اینکه در میان معاونت های شهرداری ، معاونت خدمات شهری بیشترین موارد تماس های تلفنی شهروندان تهرانی را به خود اختصاص داده است ، اظهار داشت: بیشترین موارد تماس های تلنفی شهروندان با سامانه 137 طی یک سال گذشته مربوط به روکش آسفالت ، لکه گیری معابر ، نصب سطل زباله مکانیزه و جدول بندی جوی ها بوده است .

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با ا اشاره به اجرای دور اول طرح جهادی 137 در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران افزود: در طرح جهادی 137 که در هر دوره زمانی در یک منطقه از شهرداری تهران به اجرا در آمد ، 482 هزار و 410 پیام از سوی شهروندان تهرانی ثبت شد که از این تعداد 392 هزار و 523 پیام اقدام شد و 32 هزار پیام در دست اقدام است که در این مرحله نیز معاونت خدمات شهری همچنان مقام اول تماس تلفنی شهروندان تهرانی را در میان سایر معاونت ها به خود اختصاص داده است .

به گفته ربیعی ، بیشترین تقاضای شهروندان تهرانی در طرح های جهادی 137 مربوط به روکش آسفالت و لکه گیری معابر و کمترین تماس ها نیز در خصوص رسیدگی به نرخ کرایه تاکسی ها بوده است.

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر سرعت رسیدگی به تماس های تلفنی شهروندان با سامانه 137 به 72 ساعت رسیده است ، تصریح کرد: در حال حاضر یک سایت بازخورد نیز در سامانه 137 راه اندازی شده که از طریق آن وقتی به درخواست شهروندی رسیدگی می شود بلافاصله با شهروند تماس گرفته شده و این پیگیری به اطلاع وی  نیز می رسد.

کد خبر 422836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha