۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

امسال بدشانس بودیم/ اشتباهات زیادی در بازی امروز داشتیم

امسال بدشانس بودیم/ اشتباهات زیادی در بازی امروز داشتیم

تبریز- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: امسال بدشانس بودیم. بازی خوبی انجام ندادیم و اصلا از این وضعیت راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام شامگاه امروز سه شنبه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با الغرافه قطر ابراز داشت: اشتباهات زیادی در بازی امروز داشتیم.

وی سپس ادامه داد: ما در هر صورت پیش از بازی هم مدعی صعود نبودیم و فقط می ‌خواستیم توانایی بازیکنانی را که بازی نکرده بودند، بررسی و مشاهده کنیم.

ساغلام با بیان اینکه به دنبال وداعی شیرین با آسیا بودیم اما نشد، افزود: هدف ما در نیمه دوم، این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و در ضدحملات به سمت دروازه حریف برسیم که متاسفانه، یک گل از ضربه آزاد خوردیم.

وی سپس گفت: گل دوم را هم روی اشتباه مدافع و دروازه بان دریافت کردیم و در نهایت بخاطر باخت ناراحت شدیم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین با بیان اینکه ما باید بلافاصله خودمان را ریکاوری کنیم و در بازی بعدی لیگ برتر، به نتیجه ای برسیم که از منطقه خطر جدا شویم، ادامه داد: ما در پنج بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا، با وجود ارائه بازی خوب، نتوانسته بودیم به پیروزی برسیم.

وی همچنین افزود: به دنبال وداع شیرین با این مسابقات بودیم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب بازی نکردیم و این موضوع دور از انتظار نبود.

ساغلام همچنین اظهار داشت: رابطه بین طرفداران و تیم، بسیار خدشه دار شده و در بازی های خانگی، طرفدارانمان به ورزشگاه نمی آیند.

گفتنی است تراکتورسازی تبریز و الغرافه قطر در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا که یک بازی تشریفاتی بود از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع تیم قطری به پایان رسید.

با این شکست تراکتورسازی تنها با کسب دو امتیاز و به عنوان قعرنشین گروه اول با این مسابقات وداع کرد.

الغرافه قطر هم با این پیروزی ۸ امتیازی شد و کار خود را در جایگاه سوم به پایان رساند.

کد خبر 4274029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha