۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۴۴

استاندار بوشهر:

استان بوشهر در ایام نوروز رتبه سوم در جذب گردشگر را داشت

استان بوشهر در ایام نوروز رتبه سوم در جذب گردشگر را داشت

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ورود ۷.۵ میلیون مسافر نوروزی در استان، گفت: استان بوشهر در ایام نوروز رتبه سوم در جذب گردشگر را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه انرژی است و باید خدمات خوبی به مردم استان ارائه شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای تامین سوخت مورد نیاز در استان بوشهر جایگاه‌ها بیان کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مردم توسط جایگاه‌های سوخت باید به صورت جدی مد نظر باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مردم توسط جایگاه‌های سوخت مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی است و امیدواریم روز به روز شاهد بهبود وضعیت در این عرصه باشیم.

گراوند بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان و مدیران است و باید در حد توان و ظرفیت برای بهبود وضعیت مردم و رضایتمندی اقشار مختلف مردم تلاش کنیم.

استاندار بوشهر افزود: در ایام نوروز استان بوشهر رتبه سوم در جذب گردشگر داشت و ورود بیش از ۷.۵ میلیون مسافر و گردشگر به استان نیازمند خدمات‌رسانی در تمام زمینه‌ها بود که بخوبی انجام شد.

گراوند تصریح کرد: در این ایام در بحث تامین سوخت خودروها شاهد تلاش شبانه‌روزی جایگاه‌های سوخت بودیم به  نحوی که در نوروز امسال مصرف بنزین نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته که این میزان رشد بی سابقه بوده است.

کد خبر 4281952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha