۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰:۵۹

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی خبر داد:

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در ارومیه برگزار می شود

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در ارومیه برگزار می شود

ارومیه – رئیس هئیت دوچرخه سواری آذربایجان غربی از برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری به میزبانی ارومیه خبر داد.

محمدرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از روز چهارشنبه هفته جاری، هیئت دوچرخه سواری استان از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری میزبانی می کند افزود: حدود ۲۵ نفر از رکابزنان، مربی و داوران تیم ملی دوچرخه سواری از روز چهارشنبه، ۱۲ ‌اردیبهشت ماه در ارومیه حضور یافته و جمعه نیز در مسابقات تمرینی جایزه بزرگ کشوری رشته کریتریوم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای میزبانی هرچه بهتر از این رکابزنان، تمهیدات لازم اندیشیده شده است اظهارداشت: آذربایجان غربی منطقه مناسب و خوش آب و هوا برای برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری است.

اسدی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم، برای نخستین بار در کشور، ۲۱ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی افزود: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات ملی دوچرخه سواری انجام گرفته و دستگاه های اجرایی قول مساعد برای همکاری داده اند.

اسدی با بیان اینکه این مسابقات زمینه معرفی هر چه بیشتر استان را سبب می شود، گفت: برگزاری موفق مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم زمینه میزبانی سایر رقابت های ملی و بین المللی را فراهم می آورد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان مهدی و حمید باکری از دیگر موضوعات مورد توجه این مسابقات است، افزود: این رقابتها در قالب بزرگداشت نام و یاد شهیدان مهدی و حمید باکری برگزار می شود.

کد خبر 4284533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha