۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۰۰

مهر گزارش می‌دهد؛

پلانی از روزهای بارانی در کرج/چالش عبور از خیابان

پلانی از روزهای بارانی در کرج/چالش عبور از خیابان

کرج - بارش باران بازهم شهر کرج را به چالش کشید تا در کنار معابر ناموزون، عبور و مرور شهروندان با مشکلات عدیده همراه شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هواشناسی استان البرز پیش از ظهر روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی را پیش‌بینی به‌موجب فعالیت موج ناپایدار جوی تا اواخر روز دوشنبه رگبار باران، رعدوبرق، بارش پراکنده تگرگ به‌ویژه در ارتفاعات شمالی، وزش باد، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در دامنه‌های پرشیب کوهستانی و جاده‌های منتهی به استان را اعلام کرده بود.

اما عصر روز گذشته؛ بارش شدید باران در بسیاری از مناطق به‌ویژه میدان طالقانی، میدان آزادگان، چهارراه طالقانی، میدان سپاه، خیابان شریعتی و ... باعث آب‌گرفتگی شدید و ترافیک شد به‌طوری‌که شهروندان برای عبور و مرور متحمل دردسرهای عظیمی شدند.

یکی از شهروندان گرفتار در بلوار ۴۵ متری کاج واقع در منطقه عظیمیه به خبرنگار مهر گفت: ماشینم را آن‌طرف خیابان پارک کرده‌ام، نیم ساعتی است که منتظرم حجم آب کم شود بلکه بتوانم به آن‌سوی خیابان بروم.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: هنگام بارش باران عبور از برخی معابر شهر با مشکل همراه است، یا باید کار و زندگی را تعطیل کنیم و روز بارانی از خانه بیرون نیاییم یا اینکه متحمل چنین عذابی شویم.

گفتنی است؛ عدم مدیریت آب‌های سطحی در کرج همواره با کم توجهی مدیریت شهری همراه بوده و متأسفانه گویا طرحی که در سایه‌اش آب‌های سطحی ساماندهی شود هنوز ارائه نشده و کمترین میزان بارش‌ باران شهروندان کرجی را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند.

کد خبر 4294827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha