۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۲

ضرورت همکاری شورای عالی استانها با وزارت نیرو

ضرورت همکاری شورای عالی استانها با وزارت نیرو

نائب رئیس شورای عالی استان هادر دیدار با وزیر نیرو بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورا مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز(شنبه) علیرضا احمدی نائب رئیس شورای عالی استانها با رضا اردکانیان وزیر نیرو با هدف ایجاد تعامل در جهت رفع مشکلات مبتلابه شورا و شهرداری های سراسر کشور در حوزه وزارت نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار علیرضا احمدی از اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی و شورای عالی استانها در قانون اساسی و رفع مشکلات  سخن گفت و بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استانها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.

نائب رئیس شورای عالی استانها گستردگی شوراهای اسلامی و حضور اعضای شوراها در دورترین نقاط کشور را از دیگر ظرفیت های شوراها دانست و نقش شوراها را در فرهنگ سازی جهت صرفه جویی آب و برق بسیار مهم دانست.

علیرضااحمدی در ادامه سخنان خود با وزیر نیرو ارتباط نزدیک شورای عالی استانها با وزارت خانه های مختلف را در راستای رفع مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت خواند و تاکید کرد که این شورا می تواند در حوزه وزارت نیرو با ارائه طرح و لایحه گام های موثری را برای رفع مشکل آب و برق کشور بردارد.

به گفته وی؛ شورای عالی استانها می تواند با احصا مشکلات آب و برق با همکاری وزارت نیرو، موضوعات را درقالب طرح و لایحه درکمیسیون های تخصصی خود بررسی و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

همچنین در این جلسه وزیر نیرو بیان کرد که بایستی شوراها در سطح کلان و خرد مشکلات مردم را پیگیری کنند. نهایتا وزیر نیرو با توجه به گفت و گو های صورت گرفته با نائب رئیس شورای عالی استانها مقرر شد در یکی از اجلاس های آتی شورای عالی استانها حضور داشته باشند.

کد خبر 4365621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha