۲۹ دی ۱۳۸۵، ۱۴:۰۲

رافعی "سایه روشن" را برای تدوین آماده کرد

فیلم "سایه روشن" به کارگردانی عباس رافعی با پشت سر گذاشتن مرحله تصویربرداری برای تدوین آماده شد.

رافعی در خصوص روند آماده سازی این فیلم به خبرنگار مهر گفت: "گروه تولید در حال حاضر مشغول گرفتن سکانس های پایانی فیلم است که امروز در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام می شود. با ضبط این سکانس ها مرحله تصویربرداری به اتمام می رسد و فیلم طی چند روز آینده روی میز مونتاژ قرار می گیرد."

وی در خصوص انتخاب تدوینگر فیلم خاطرنشان کرد: "هنوز برای مونتاژ فیلم مذاکره نکرده ام. چون احتمالا تدوین فیلم را خودم انجام می دهم. اما برای ساخت موسیقی کارن همایونفر را به کار دعوت می کنیم و صداگذاری نهایی فیلم را محبوبه شهبازی انجام خواهد داد."

"سایه روشن" مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس متن غلامرضا رمضانی تولید می شود. داستان فیلم از جایی آغاز می شود که در مراسم اختتامیه یکی از جشنواره ها برنده جایزه اصلی در مراسم حضور ندارد. از طرف برگزارکننده جشنواره دختری به نام فروغ که دچار نوعی یاس و دلزدگی است برای پیدا کردن این هنرمند اعزام می شود. فروغ هم با در دست داشتن نشانه هایی از این هنرمند پا در راهی می گذارد که ...

لاله اسکندری، سیاوش طهمورث، فرهاد مهدوی، دانیال محمودی نیا، ساقی زینتی، اسفندیار مهرتاش، آزاده خورشیددوست، انوش نصر، فرج گل سفیدی، رضا کریمی و امیر آقایی در "سایه روشن" بازی می کنند. محمدرضا سکوت مدیر تصویربرداری، محمد علیزاده مدیر صدابرداری، ناهید طلوع طراح صحنه و لباس، محمدرضا قومی طراح چهره پردازی فیلم هستند. "سایه روشن" با نام ابتدایی "آخرین نفر" به سفارش شبکه یک سیما تولید می شود.

عباس رافعی در حال حاضر فیلم "آفتاب بر همه یکسان می تابد" را در بخش مسابقه جشنواره فجر دارد. داستان اثر روایتگر سفر زنی به نام نگار است که به کمک دوست قدیمی اش ژانت، همسرش رضا را برای مداوا از تهران خارج می کنند. ربوده شدن همسر آغاز ماجراهاست. مریلا زارعی، لاله اسکندری، احمد مهرانفر و سیامک احصایی از جمله بازیگران اصلی فیلم هستند.

کد خبر 436729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha