۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷

شانزدهمین جشنواره حامیان نسخ خطی فراخوان داد

شانزدهمین جشنواره حامیان نسخ خطی فراخوان داد

شانزدهمین جشنواره حامیان نسخ خطی (جایزه سیدعبدالله انوار) در دو بخش اصلی و جنبی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می­‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بخش اصلی این فراخوان مربوط به مؤسسات پژوهشی، ناشران، کتابخانه‌­ها، مصححان، فهرست­‌نویسان و نسخه‌­پژوهان است که مطابق فراخوان منتشر شده، می­‌توانند یک نسخه از آثار (کتاب) مطبوع خود در زمینه­‌های تصحیح متون، فهرست­‌نگاری نسخ خطّی و اسناد، نسخه­‌پژوهی و سندپژوهی را که در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ منتشر شده، به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

علاقه‌­مندان شرکت در بخش جنبی این جشنواره هم می‌­بایست کارنامه خود در زمینه مرمت­‌کاری، آسیب‌­شناسی، صحافی، کتابداری، اهداگری، مجموعه‌­داری، ‌کاغذسازی، ‌تصویربرداری نسخه­‌ها و وبسایت­‌های فعال را در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، میدان ونک، ‌ بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، بلوار کتابخانه ملی، ساختمان کتابخانه ملی، ‌ اداره کل کتاب‌های خطّی و نادر، گروه اطلاع‌رسانی واقع شده و مهلت ارسال آثار به آن هم تا پایان شهریورماه ۱۳۹۷ است.

کد خبر 4406822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha