۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۵

امام جمعه بندرعباس:

گرانی سرطان نیست و قابل برطرف شدن است

گرانی سرطان نیست و قابل برطرف شدن است

بندرعباس - امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه گرانی سرطان نیست، گفت: گرانی مانند تب می ماند که قابل درمان است و مسئولان باید نسبت به کاهش قیمت ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس بیان داشت: شایعه ساختن از آب خوردن راحت تر است؛ بخصوص اینکه جامعه‌ای پذیرای شایعه باشد که متاسفانه شایعه سازی رواج می‌یابد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: خطری که امروز در جامعه وجود دارد همین شایعات است‌، شایعه شد که بنزین در استان پیدا نمی‌شود و صف‌های طولانی تشکیل شد که شایعه‌ای بیش نبود و شبکه وهابیت خبیث این شایعه را منتشر کرده بود، شایعه موج درست می‌کند که نباید برموج سوار شد، وگرنه هلاک می‌شوید.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دشمنان اختلاف افکنی است، آمریکا جنگ ایران و عراق و سعودی و یمن را به راه انداخت، الان در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و شایعاتی هم منتشر می‌کنند؛ شایعه در مورد عاشورا هم منتشر کردند، شایعه بدون تاثیرنیست. 

آیت الله نعیم‌آبادی افزود: علیه ائمه جمعه شایعاتی منتشر کردند و هیچ قشری از شایعه مصون نیست؛ نباید به راحتی شایعات را قبول کرد، شایعه سازان با شایعه اهدافی را دنبال می‌کنند که مردم نباید این شایعات را باور نمایند و با نپذیرفتن شایعه، شایعه پراکنان را کباب کنید.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: گرانی سرطان نیست و تب است و برطرف می‌شود.

وی افزود: روز دامپزشکی که باسلامت جامعه ارتباط دارد را به این عزیزان هم تبریک عرض نموده و از تلاشگران این بخش قدردانی می‌شود.

آیت الله نعیم‌آبادی با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام(ع) برای اینکه نتوانست مشکل شخصی را برطرف کند، گریه می‌کرد که شیعیان بایستی درس بگیرند و هرکس توانایی دارد، مشکلات مردم را برطرف نماید.

کد خبر 4421383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha