۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲

رادیومهر؛

یک نامه، یک توییت و یک اظهارنظر بحث‌برانگیز درباره FATF

 یک نامه، یک توییت و یک اظهارنظر بحث‌برانگیز درباره FATF

در این گفتگوی رادیویی، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان به چندسوال مهم مجری پاسخ می‌دهد و ماجرای نامه دیروز علی لاریجانی به آیت الله جنتی اولین سوال این مصاحبه است.

مجله مهر: در این پادکست رادیومهر، مصاحبه «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی را با برنامه «پارک شهر» رادیوتهران می شنوید.  بهانه این تماس تلفنی، نامه دیروز علی لاریجانی به آیت الله جنتی است؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کرد که مجلس نمی‌تواند ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را بررسی کند.

لاریجانی اعلام کرده که علت این موضوع عدم ارسال ایرادات این مجمع و مهلت قانونی ۲۰ روزه بوده است؛ هرچند که  قبل از این خود او در صحن علنی خانه ملت گفته بود شورای نگهبان در مهلت قانونی ۲۰ روزه نظر خود را درباره کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم اعلام کرده است.

بیست ایرادی که شورای نگهبان به CFT وارد کرده بود، توییت بحث برانگیز کدخدایی درباره آخوندی، نظر کدخدایی راجع به حضور خانم ها در ورزشگاه و بحث بازنشستگی اعضای شورای نگهبان، از موضوعات دیگر این گفتگوی صبحگاهی است.

کد خبر 4451738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خداوندی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
      0 0
      مسئله این است که شورای نگهبان شرایط امزوز جهانی را دزک نمی کند
    • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      0 0
      شرایط سختی است واقعا به شورای نگهبان باید احسنت گفت که یه تنه جلوی استعمار ایستاده .عقب ماندگی اقتصادی یکی از شوم‌ترین و سنگین‌ترین نتایج سلطه استعماری است.