با حضور وزیر بهداشت و درمان؛

بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد

بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد

دهدشت- بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، گفت: این مرکز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان احداث شده است.

علی محمد احمدی افزود: این مرکز زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و دریک طبقه احداث شده است.

احمدی تعداد تختهای این مرکز اوژانس را ۷۰ تخت عنوان مرد و گفت: ساخت این اورژانس از سال ۹۴ آغاز شد و اکنون به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت نقش مهمی در توسعه بخش بهداشت و درمان استان دارد، گفت: تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت، یکی از مشکلات بزرگ نظام سلامت عدالت در دسترسی به خدمات بود که با اجرای این طرح، دستاوردهای بسیار بزرگی در ارتقای شاخصهای سلامت و عدالت درمانی داشت.

استاندار افزایش دسترسی به خدمات و گسترش عدالت را از  پیام های بزرگ نهضت امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: در طی این دو روز چهار طرح بزرگ درمانی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۴۰۰ تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگ ترین مرکز اورژانس شهرستان کهگیلویه با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های چهار گانه و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 4498548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha