۱ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۶

رئیس تعاون، کار ورفاه اجتماعی رفسنجان:

۶۵ درصد اعتبارات مشاغل خانگی رفسنجان پرداخت شد

۶۵ درصد اعتبارات مشاغل خانگی رفسنجان پرداخت شد

رفسنجان - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: ۶۵ درصد اعتبارات سال جاری مشاغل خانگی این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عسکری یکشنبه شب در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان اظهار داشت: برای تسهیلات اشتغال روستایی ۳۴ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان اختصاص یافته که توسط چهار بانک ۱۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: بیشترین پرداخت تسهیلات توسط پست بانک با معرفی مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: از ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان طرح معرفی شده به صندوق کارآفرینی امید، شش میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۰ درصد رقم معرفی شده به بانک‌ها تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: با توجه به مدت باقیمانده سال باید عقب‌ماندگی تعهدات برای سامانه رصد جبران شود.

عسکری بیان داشت: اداراتی مانند جهاد کشاورزی، حمل و نقل، بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، دامپزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالاتر از تعهداتشان عمل کرده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان با بیان اینکه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی اختصاص داده شده است، افزود: ۶۵ درصد اعتبارات سال ۹۷ مشاغل خانگی پرداخت شده است.

کد خبر 4519083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha