۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰

رئیس میراث فرهنگی شهرستان مهریز:

۳ طرح در حوزه گردشگری همزمان با دهه فجر در مهریز افتتاح می شود

۳ طرح در حوزه گردشگری همزمان با دهه فجر در مهریز افتتاح می شود

یزد ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از افتتاح سه طرح در حوزه گردشگری به طور همزمان در ایام دهه فجر در مهریز خبر داد.

الهام جلوداری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در شهرستان مهریز به برکت انقلاب در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی رویدادهای بسیار خوبی را شاهد بوده ایم که این اقدامات حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی از افتتاح سه طرح عمرانی در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و افزود: بازارچه صنایع دستی با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری مهریز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

جلوداری عنوان کرد: مراکز اقامتی هفت شهر و باغ آهو در سریزد با مشارکت بخش خصوصی نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی تدوین شده در دهه فجر امسال گامی در مسیر اعتلای فرهنگی شهرستان توسعه محور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز و فرصت های شغلی برای تمام اقشار مردم به ویژه سرپرستان خانوار ایجاد می کند.

کد خبر 4523641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha