۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹

دبیر رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی مطرح کرد

ایجاد ارتباط میان طراحان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایده‌آزاد

ایجاد ارتباط میان طراحان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایده‌آزاد

اولین نشست ایده‌پردازان منتخب دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی به هم‌اندیشی در مورد چگونگی ایجاد زمینه همکاری طراحان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیدین مهدی‌زاده دبیر دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی، با بیان این‌که ۴۳ ایده برتر از میان ۱۲۳ ایده ثبت شده در سامانه انتخاب شده است گفت: ایده‌های رسیده را با دقت و حساسیت زیادی مطالعه کردیم و این تعداد با نظر کارشناسان انتخاب شد.

وی معرفی صاحبان ایده‌های منتخب به دست‌اندرکاران این صنعت را یکی از برنامه‌های این رویداد دانست و افزود: فعالان فناوری نانو معتقدند که این فن‌آوری می‌تواند به صنعت اسباب‌بازی کمک کند بر همین اساس با هماهنگی‌های صورت گرفته ایده‌پردازان از ستاد فناوری نانو نیز بازدید خواهند داشت.

مهدی‌زاده در ادامه از برپایی کارگاه‌هایی آموزشی در زمینه‌ی چگونگی طراحی اسباب‌بازی، ارتباط با صنعت‌گران این حوزه، معرفی سرمایه‌گذاران، مسائل مالی و تجاری‌سازی محصول، شناخت ارکان‌های پایه صنعت اسباب‌بازی و خط قرمزهای این حوزه در روزهای چهارم و پانزدهم اردیبهشت خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره آموزشی ایده‌پردازان باید تا ۲۵ اردیبهشت طرح مکتوب و نهایی خود را ارائه کنند تا مورد داوری قرار گیرد.

وی هم‌چنین با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره اسباب‌بازی یادآور شد: در این رویداد نیز هر یک از ایده‌پردازان منتخب رویداد ملی ایده‌آزاد می‌توانند غرفه مربوط به خود را داشته باشند و طرح و ایده‌های خود را معرفی کنند.

دبیر رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با بیان این‌که تمام تلاش ما برای ایجاد فضای لازم جهت رشد ایده‌های منتخب است افزود: مراسم رونمایی از ۱۰ طرح برتر اسباب‌بازی در روز ۲۷ خرداد ۹۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۱۰ طرح برتر که رونمایی می‌شود ۳۳ ایده دیگر نیز که به طرح تبدیل شده، در قالب یک کتابچه تدوین و در اختیار صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4591214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha