۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۶

اینستاگرام با فشار آمریکا صفحات نیروهای نظامی ایران را بست

اینستاگرام با فشار آمریکا صفحات نیروهای نظامی ایران را بست

دولت آمریکا که رویارویی میدانی در خاورمیانه با ایران را به اعتراف بسیاری از صاحب‌نظران واگذار کرده است، رو به جنگ مجازی و بستن صفحات اینستاگرام آورده است!

مجله مهر: رفتار این روزهای دولت آمریکا بیشتر شبیه بچه‌ای لوس شده که وقتی با هم‌بازی‌های خودشان قهر می‌کنند، همه اسباب‌بازی‌ها را برای خودشان بر می‌دارند!

این بچه‌ننر یک روز زیر برجام می‌زند و از توافق موشکی با روسیه خارج می‌شود و روز دیگر هم می‌گوید دیگر دوست ندارد در توافق آب و هوایی پاریس باشد!

حالا یک‌هفته‌ای است که این بچه‌تخس که به گفته دونالد ترامپ ۷ تریلیون دلار در غرب آسیا خرج شده و دست‌آخر مجبور است این منطقه را بدون داشتن دستاورد خاصی ترک کند، دست به بازی خطرناکی زده است.

درست یک روز پس از آنکه آمریکا به طور رسمی، بخشی از نیروهای نظامی ایران را وارد لیست گروه‌های تروریستی خود کرد، یک به یک صفحات مجازی افرادی که به نحوی سپاه پاسداران را تبلیغ کرده‌اند، در حال مسدود شدن است. تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۲۰ حساب کاربری منسوب به چهره‌های نظامی، سیاسی و حتی صفحه‌های فن‌پیجی که به دست هواداران نیروهای نظامی ایران مدیریت می‌شد و نامی از سپاه در آن بود، مسدود شده‌اند.

آمریکا از منطقه اخراج شده؛ دست به تحریم مجازی زد!

اما بر گردیم به آخرین وضعیت بچه لوسی به نام آمریکا… همه این اتفاق‌ها و رجزخوانی‌های مجازی آمریکا که از مدتی پیش و با راه‌اندازی صفحات فارسی ارتش آمریکا، وزارت خارجه این کشور و چند مقام دولتی دیگر شروع شده بود، امروز به مسدود کردن صفحات اینستاگرام رسیده است. این در حالی است که تا چند سال قبل نیروهای امریکایی در نزدیکی خاک ایران فعالیت‌های نظامی انجام می‌دادند، اما حالا و با رفتن بخش زیادی از نیروی‌های نظامی آمریکا از منطقه، به نظر می‌رسد تمرکز خود را به سمت فعالیت‌های مجازی برده‌اند؛ آن‌هم تنها با کارهایی مانند تحریم یا بستن صفحات مجازی!

در جدیدترین فعالیتی که با فشار دولت آمریکا رخ داده است، از صبح امروز تعدادی از صفحات اینستاگرامی منتسب به برخی از مقامات نظامی و حتی دولتی فعلی و سابق کشور از جمله سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران، عزت ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما و.... بسته شده است!

دست‌های آلوده اسرائیلی پشت کار است؟

کارشناسان فضای مجازی می‌گویند که اقدامات خصمانه اینستاگرام علیه ایران از زمان روی کار آمدن مسئول جدید این اپلیکیشن شدت گرفته است. کمتر از ۳ ماه پیش، آدام موسری که پیش از این یکی مدیران رده‌بالای فیسبوک بود به مدیریت اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام رسید.

برای آنکه مدیر جدید اینستاگرام را بشناسید فقط کافیست به اظهار نظر حساب کاربری اسرائیل به فارسی که به طور رسمی از سوی مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی مدیریت می‌شود، نگاه کنید: «موسری که یک یهودی اسرائیلی است…»

کد خبر 4592851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      28 4
      ای کاش آقازاده هاشون رو از آمریکای جهانخوار بیرون میکرد آقا شون اینجا مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و آقازاده ها اونجا خوشی دنیا رو میکنن
      • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
        3 2
        ای کاش پیش از بستن صفحه اونجا رو ترک می کردن ! خصوصا وقتی عیان شد که رییسم اسرائیلیه ! انگار قبلش صهیونیستی نبود اونجا !
      • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
        1 1
        به نظر شما چند تا اقازاده خارج از ایران و ساکن آمریکا هستند؟
    • بجنگ IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      14 14
      چقدر آزادی بیان! چه باحال که داعش که از نظر همهتروریسته میتونه صفحه بسازه ولی نیروی نظامی ایران که به صورت غیرقانونی از سوی یک کشور در لیست سیاه رفته، اینقدر راحت باهاش برخورد میشه. قانون جنگل حاکمه!
      • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
        1 1
        خیلی ! از گذاشتن نظرات و پاسخ به نظرات پیداس !
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      5 4
      اینیستارا فیلتر کنید
    • JP ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      5 6
      آمریکا منتظر یک تو دهنی محکم از سوی ملت ایران باشه
    • مهدی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      4 0
      اینجور که بوش میاد منتظر فیلتر شدن اینستاگرام در ایران هستم
      • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
        0 1
        یعنی میشه !؟ خدا رو چی دیدی !؟ شاید رحمتش شامل حال بشه !
    • Hiva IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      8 1
      ما هم بی صبرانه منتظر اقدام متقابل و تحریم کمپانی اپل از سوی ایران هستیم!
    • حسین IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      5 9
      آمریکا خودش از هرکسی بیشتر و بهتر می دونه که در آستانه نابودی. مردمش هم قبولش ندارن. ولی شکر خدا مردم ایران پشت سپاه و ارتش دلسوزشون هستن. بیشتر از همیشه. پیروزی از آن ماست.
    • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      1 1
      خب وقتی در گام نخست ، سر نخ رو دادی دست یکی دیگه ، وقتش که برسه ریسمونو ول می کنه و میفتدی دیگه ! اینا اونجا چیکار میکردن !؟ که درش تخته بشه !؟
    • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      1 0
      جالب تر از اونی که گفتم اینه که بعد ریاست :"اسرائیلی" اونجام هنوز تحت ریاست اون بودن ! حالا بمونه که از اولشم ریاستش با کی بود !؟
    • میثم خشنود IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      0 2
      مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
    • احمدعلی یزدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      0 0
      سلام علیکم ، باتشکر از گذاشتن نظر و پاسخ به نظرات . امیدوارم در اینجا هیچ وقت تخته نشه ! البته اگه سرنخش جای دیگه نباشه ، مثل :"دنیای مجازی" صهیونیستی !
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      0 3
      با اتحاد نسبت به شبکه های اجتماعی ایرانی.وفیلتر انستاگرام.وگسترش شبکه هایمان در سطح دنیا.مشت محکمی بهدهان استکبار میزنیم.
    • جلیل US ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      0 2
      من نمیدونم آمریکا و اسرائیل با این همه جنایت و ترور چطور در دنیا محکوم نمیشه دو کشوری که همه نوع فساد و جنایت کرده واقعا مرگ بر اسرائیل و آمریکا فاسد و دزد.‌..
    • عماد IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
      0 2
      حساسیت آمریکا نشان دهنده نقاط قوت ما و شکست‌های سیاسی نظامی اونهاست. هدف از این کارها هم کاهش محبوبیت این نهاد پیشرو و موفقه
    • علا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      1 3
      خوب كرده چه معني داره نظامي تو اينيستا باشه