۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۹:۵۹

این‌هفته در شهر کتاب؛

«زنبورهای خاکستری» نقدوبررسی می‌شود

«زنبورهای خاکستری» نقدوبررسی می‌شود

رمان «زنبورهای خاکستری» نوشته آندری کورکوف نویسنده اوکراینی روز سه‌شنبه ۱۸ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمان «زنبورهای خاکستری» اثر جدید آندری کورکوف که به‌تازگی با ترجمه آبتین گلکار توسط نشر افق چاپ شده، روز سه‌شنبه ۱۸ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

آندری کورکوف نویسنده اوکراینی و متولد سال ۱۹۶۱ است. این نویسنده در رمان‌هایش به اتفاقات و واقعیت‌های بلوک شرق پس از فروپاشی شوروی می‌پردازد. از این نویسنده پیش‌تر رمان «مرا به کنکاراس نبر!» در سال ۲۰۰۸ چاپ شده که ترجمه فارسی‌اش نیز به قلم همین مترجم و ناشر در ایران عرضه شده است.

در «زنبورهای خاکستری» که سال ۲۰۱۸ چاپ شد، کورکوف ماجرای چالش‌های داخلی اوکراین را سر موضوع شبه‌جزیره کریمه روایت کرده است. او در این کتاب، انسانیت از دست‌رفته و مردی را که از همه‌چیز ناامید شده به تصویر کشیده است. مرد مورد اشاره در این رمان، از همه‌چیز و همه‌کس ناامید است، جز زنبورهایی که باید از ماجرای شبه‌جزیره کریمه، سربلند بیرون بیایند.

نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور مجید قیصری، سیدحسین طباطبایی و مترجم اثر همراه خواهد بود.

این برنامه در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، روز سه‌شنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4658720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha