۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۳

استاندار یزد:

جهاد کشاورزی پیگیر مصوبات در زمینه رفع مشکلات کشاورزان یزد باشد

جهاد کشاورزی پیگیر مصوبات در زمینه رفع مشکلات کشاورزان یزد باشد

یزد ـ استاندار یزد گفت: جهاد کشاورزی یزد پیگیر مصوبات نمایندگان و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در زمینه مشکلات کشاورزان و دامداران استان یزد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مشکلات کشاورزان و دامداران استان یزد توسط تشکل های صنفی آنها مطرح شده است، اظهار داشت: این مشکلات باید تا رفع کامل مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز جلسه ای با مدیران جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: بندی مصوبات جلسه هفته گذشته، پیگیری بعضی از مسائل در سطح استان به صورت جدی بود.

طالبی با اشاره به نیازها و پیشنهادات جهاد کشاورزی استان یزد عنوان کرد: نمایندگان نهادهای صنفی باید همواره در طرح مسائل و مشکلات خود و مطالبه از مسئولان برای پیگیری و رفع این مشکلات در تلاش باشند.

استاندار یزد از جهاد کشاورزی استان یزد نیز خواست: با هماهنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی، پیشنهادات مصوب استان را در صورتجلسه ای مدون کرده و با جدیت پیگیر این مسائل باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موارد مطرح شده در این نشست، از نیازهای ضروری کشاورزی استان است و امیدواریم بتوانیم از حمایت‌های کشوری به ویژه در بحث اعتبارات ملی بهره مند شویم.

طالبی اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات در حوزه کشاورزی و دامداری، بتوانیم با توجه به شرایط اقلیمی شهرستانهای مختلف استان، مدیریت مناسبی در حوزه های کشاورزی و دامپروری داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات در راستای تسهیل امور توسعه استان یزد تاکید کرد: امیدواریم از طریق کارگروه ها و جلساتی که برگزار می‌شود، این مسائل را با تدبیر لازم و به خوبی مدیریت کنیم.

کد خبر 4684676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha