۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲

رئیس صندوق نوآوری مطرح کرد:

ارائه تسهیلات نمونه‌سازی و لیزینگ در حوزه صنعت غذایی

ارائه تسهیلات نمونه‌سازی و لیزینگ در حوزه صنعت غذایی

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما در صدد هستیم به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان فعال در عرصه صنعت غذایی، تسهیلات نمونه‌سازی، لیزینگ و ضمانت‌نامه ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی وحدت امروز در گردهمایی «فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی» که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد ۵۵۰ ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد ۵۵ شرکت دانش‌بنیان، ۲۰ شرکت تولیدکننده و مابقی از استارت‌آپ‌ها بوده‌اند.

وی افزود: در این رویداد ۶ ارائه نیاز فناورانه در صنعت غذایی و دو جلسه ارائه فناوری در این زمینه خواهیم داشتیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حمایت‌های صندوق از شرکت‌ها گفت: ما در صندوق نوآوری و شکوفایی در بحث ضمانت‌نامه‌ها، تسهیلات نمونه‌سازی و لیزینگ، حمایت‌هایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان حوزه صنعت غذایی خواهیم داشت.

وحدت با اشاره به رویدادی که اخیراً در حوزه هوافضا در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: میزان ۴۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه‌ در رویداد فناورانه حوزه هوافضا منعقد شد.

دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون صندوق نوآوری نیز گفت: بنا داریم دو رویداد جدید در صنعت خودرو، امنیت و سایبری، کشاورزی را در صندوق نوآوری و شکوفایی تا پایان سال جاری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه صنایع غذایی فعالیت می کنند که تعداد ۳۵۰ محصول دانش‌بنیان تولید کرده‌اند.

معاون‌توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات بلاعوض به شرکت‌های صنایع غذایی را به منظور دریافت استانداردهای مورد نیاز اعطا می‌کند.

به گزارش مهر، این گردهمایی از امروز (دهم شهریور) تا دوازدهم شهریور ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

کد خبر 4707954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha