۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱

نماینده مردم گرگان و آق قلا:

پرونده مبارزه با فساد ادارات دولتی در گلستان تشکیل شود

پرونده مبارزه با فساد ادارات دولتی در گلستان تشکیل شود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه فساد ریشه دار و سیستماتیک در ادارات گلستان مردم را کلافه کرده خواستار تشکیل پرونده مبارزه با فساد در گلستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نبی هزارجریبی ظهر پنج شنبه در چهاردهمین دورخ معرفی تعاونی‌های برتر استان گلستان اظهار کرد: هدف از واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی این بود که فرصت‌ها براساس عدالت واگذار شود نه اینکه با رانت و لابی گری بعضی از دولتی‌ها و فساد مالی عده‌ای سرمایه‌ها بر باد رود.

وی افزود: اجرای اصل ۴۴ و واگذاری بسیاری از شرکت‌های دولتی به بخش خثوصی شبهه ناک است و از قوه قضاییه انتظار داریم به شفاف سازی در واگذاری اصل ۴۴ ورود کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون شاهد فساد مالی در برخی از ادارات گلستان هستیم و فساد ریشه دار و سیستماتیک در ادارات مردم را کلافه کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد حراست ادارات کل، بازرسی و دیوان محاسبات، گفت: این انتقاد به عملکرد دستگاه‌های نظارتی استان وارد است چرا که اگر آنها کوتاهی نمی‌کردند ما پرونده‌های تخلف را بیرون نمی‌آوردیم.

وی خواستار شفافیت در مباحث مالی ادارات و برخورد قاطع دستگاه قضا با مدیران متخلف شد و بیان کرد: شرکت تعاونی پتروشیمی گلستان آتش زیر خاکستر است که ۹۳ هزار سهامدار دارد و سهامداران حق شان را مطالبه می‌کنند.

هزارجریبی با تاکید بر تشکیل پرونده مبارزه با فساد در ادارات از سوی دستگاه قضا، خاطرنشان کرد: تسریع در منطقه آزاد اینچه برون و پروژه پتروشیمی گلستان موضوعاتی است که در دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گلستان در دیدار با رئیس مجلس در هفته گذشته بر آن تاکید کردیم.

کد خبر 4712096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهزاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      0 0
      بزک نمیر بهار میاد ،،،، منطقه آزاد هرگز نمیاد