۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس خبر داد؛

۸ فقره رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی پردیس

۸ فقره رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی پردیس

پردیس- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس از ۸ فقره رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی واقع در پلاک‌های هیزم دره و سعیدآباد جاجرود این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی روستایی صبح شنبه د ر جمع خبرنگاران از ۸ فقره رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی واقع در پلاک‌های هیزم دره و سعیدآباد جاجرود این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به منظور حفظ انفال و اراضی ملی، این اراضی در راستای اجرای ۶ فقره حکم قضائی و ۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از ید متصرفین خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی افزود: این اراضی رفع تصرف شده به میزان ۱۲۴۲ مترمربع می‌باشد که با توجه به اینکه متصرفین در برخی از این اراضی اقدام به دیوارکشی و احداث بناهایی کرده بودند، پس از خلع ید تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پردیس تأکید کرد: عرصه‌های منابع طبیعی جز سرمایه ملی و متعلق به همه نسل‌ها است که از این رو حفاظت از این عرصه‌ها از تکالیف و وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی به شمار می‌آید که به صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد هرگونه تخریب و تصرف به عرصه‌های ملی را فوراً به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد خبر 4713108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha