۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

اقتدار جمهوری اسلامی ناشی از تبعیت از رهبری است

اقتدار جمهوری اسلامی ناشی از تبعیت از رهبری است

ساری - رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت انتظامی مازندران، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ناشی از پشتیبانی ملت و تبعیت از رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی بعدازظهر یکشنبه به مناسبت رحلت پیامبراعظم (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع ) در یادواره ۵ تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس در روستای مرزون ده، ضمن تجلیل از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و تربیت شدگان مکتب رسول الله (ص) اظهار داشت: شهادت برای شهیدان فیضی بزرگ بود و برای ماجاماندگان  داغی سوزناک و غمی جانکاه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی بیان کرد: اگر در دنیا کشوری مثل جمهوری اسلامی توانسته در مقابل آن همه دشمنی های دشمنان بایستد و برآنها غالب شود و موانع پیشرفت این نهضت بزرگ را از سر راه بردارد و درجهت اهداف بزرگ خود حرکت کند، ایمان به خدا و ازخودگذشتگی مردم  وخون شهدای این سرزمین بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت انتظامی استان مازندران اظهار کرد: توان رویارویی هر نظام در برابر هجوم و خطرها، معیار و سنجش اقتدار آن نظام است وهرگاه یک نظام سیاسی قدرت دفاع از خود را ازکف بدهد محکوم به زوال خواهد شد.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا به پشتیبانی مردم از نظام  وتبعیت از رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، نسجام و اتحاد نیروهای مسلح در برابر بیگانگان است که به برکت آن توان پاسخ گویی به هر دشمن متجاوز را خواهند داشت.

کد خبر 4757092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha