۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱

بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف برگزار می شود

بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف برگزار می شود

بیست وچهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از صد شهر کشور ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادکاپ شریف یک رویداد علمی تفریحی است که دانش آموزان می توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور لذت ببرند.

رویکرد اساسی این فستیوال در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL (یادگیری پروژه محور) و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است.

از بخش های مختلف این مسابقه می توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست فناوری، آینده پژوهی، طراحی سه بعدی، کمیکار و... اشاره کرد.

پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این مسابقه است.

این دوره از مسابقات که با شعار #آیندتوبساز از صبح روز پنجشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در دانشگاه شریف آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی  nadcup.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۱۶۷۲۹۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4799352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha