۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸

معاون کمیته امداد اردبیل:

ایده‌های «دانش‌ بنیان» مددجویان اردبیلی حمایت می‌شود

ایده‌های «دانش‌ بنیان» مددجویان اردبیلی حمایت می‌شود

اردبیل - معاون کمیته امداد امام اردبیل گفت: طرح و ایده‌های «دانش بنیان محور» مددجویان کمیته امداد اردبیل تا رسیدن به مرحله اجرایی حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور سیفی عصر چهارشنبه در نشست با مددجویان فعال در حوزه مشاغل دانش بنیان اردبیل عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه مشاغل دانش بنیان در جامعه، از طرح و ایده‌های شاخص مددجویان در حوزه‌های مختلف استقبال شده و بسترهای حمایتی لازم با مشارکت دستگاه‌های همسو فراهم خواهد شد.

به گفته وی کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به اهداف حمایتی که دنبال می‌کند به عنوان نهاد تسهیل گر درصدد است تا مددجویان را به سمت کارفرمایی سوق داده و توانمندسازی خانواده‌ها را سبب ساز شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: ایجاد اشتغال‌های پایدار و مورد نیاز جامعه از جمله مزایایی طرح‌های دانش بنیان بوده که می‌تواند در توسعه صادرات محصولات و افزایش تولید نیز کمک کند.

سیفی ادامه داد: تمهیدات ویژه‌ای نیز برای تجاری سازی طرح‌های دانش بنیان مددجویان اندیشیده شده تا از مرحله ایده تا اجرای طرح و رساندن آن به مرحله تولید و فروش حمایت‌های کاملی انجام پذیرد.

وی از برگزاری استارت آپ و کارگاه‌های تخصصی آموزشی برای علاقمندانی که تمایل به ورود به طرح‌های دانش بنیان دارند خبر داد و افزود: تسهیلات کارفرمایی مناسبی نیز برای علاقمندان در نظر گرفته شده تا در خوداتکایی مددجویان و اقشار آسیب پذیر به اهداف مورد نظر دست یافت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از شناسایی و تلاش برای اجرای طرح‌های دانش بنیان با مشارکت پارک علم و فناوری، شرکت‌های شتاب، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص با فراهم شدن شرایط تفاهم نامه‌های مناسب همکاری با مراکز مرتبط دیگر در اجرای طرح‌های دانش بنیان به امضا خواهد رسید.

کد خبر 4801822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha