۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴

رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک:

مردم تخلفات انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند

مردم تخلفات انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند

ورامین- رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت : مردم تخلفات انتخاباتی را به دبیرخانه هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کارخانه عصر یکشنبه در جلسه سربازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آرا مردم حق‌الناسی است که تمامی مجریان برگزاری انتخابات موظفند تا از آن حراست کرده و مقابل هر عاملی که مشارکت عمومی را در این عرصه کم می‌کند ایستادگی نمایند.

وی بیان داشت: اعضای هیأت بازرسی موظفند تا پیش، حین و پس از انتخابت، رفتار داوطلبان را رصد کرده و چنانچه حرکتی از سوی داوطلبان خلاف قانونی صورت گیرد، نسبت به ارائه گزارش آن تخلف اقدام کنند تا از بروز هرگونه قانون شکنی جلوگیری شود.

کارخانه با اشاره به این که آغاز فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات انتخاباتی به ویژه در حوزه تبلیغات زودهنگام، مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۳۶۲۵۴۱۶۲ و یا سامانه پیامک ۵۰۰۰۲۰۳۶ به اطلاع هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برسانند.

کد خبر 4829886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha