۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹

امام جمعه موقت اهرم:

مجلس آینده خشت اول گام دوم انقلاب خواهد بود

مجلس آینده خشت اول گام دوم انقلاب خواهد بود

بوشهر - امام جمعه موقت اهرم گفت: مجلس آینده خشت اول گام دوم انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و نشانه دهنده عزم عمومی ملت است، و پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن استقامت و وحدت ملت است که با حضور گسترده نشانه خواهند داد که همیشه در صحنه هستند.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی قرار داریم اظهار داشت: در دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که آنچه مهم است حضور حداکثری ملت است با توجه به تبلیغات گسترده و مأیوس کننده دشمنان در جهت منصرف کردن و مشارکت حداقلی ملت است.

وی بیان کرد: مجلس یازدهم و چیدمان نمایندگان آن نقشی تعیین کنند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دارد.

وی خاطرنشان کرد: شناخت، شگردها و ترفندهای دشمن برای جلوگیری از تحقق آرزوی شیطانی آنها بسیار مهم است زیرا حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار نظام است.

صفری یادآور شد: حضور ملت همیشه در صحنه در انتخابات موجب بیمه کشور و مأیوس شدن دشمنان شده است که سعی و تلاش دشمن بر این است نگذارند مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: انتخابات مجلس یازدهم در مقطع کنونی دارای مختصاتی است که موجب شده تا این انتخابات منحصر به فرد شود اینکه در انتخابات در چله دوم انقلاب اسلامی و گام دوم است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم شورای اسلامی در حکم سنگ بنای مجالس آینده و خشت اول قوه مقننه در گام دوم انقلاب خواهد بود که ترکیب نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف انقلاب و یا کند کردن حرکت انقلاب بسیار مؤثر است.

صفری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور حداکثری و یا به آشوب کشیده شدن و استعفای نمایندگان مجلس و تحریم حداکثری انتخابات برای ایجاد فضای التهاب باید به اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس توجه شود.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: حضور مردم در تشییع شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد اما راهبردهای بعدی دشمن تا که انتخابات ادامه دارد که یکی از آنها بحث رد صلاحیت می‌باشد جالب این است که بدانید وزیر گستاخ خارجه آمریکا در واکنشی عجولانه و رسواکننده در دی ماه گذشته از رد صلاحیت‌های ابراز نگرانی کرده است.

وی یاد آور شد: چرا اینقدر دستگاه حاکم آمریکا نگران رد صلاحیت‌ها است و متأسفانه بعضی از مسئولین مهم دولت خواسته یا ناخواسته با آنها هم‌نوا شدند و اظهاراتی که یکی از افراد مهم دولت داشتند از قبیل مهندسی شده و نتیجه آن معلوم و یا انتخابات فرمایشی، نمایشی و تشریفاتی است و یا با وجود شورای نگهبان انتصابات می‌باشد نه انتخابات است.

صفری افزود: انتخابات در ایران جز سالم‌ترین انتخابات در جهان است حمله به شورای نگهبان به فرموده امام (ره) مفسد فی الارض و تحت تعقیب قرار باید بگیرد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: انتخاب فرد اصلح نه فرد مشروع صالح وظیفه و تکلیف الهی ما انتخاب فرد اصلح ولو مشروع و مقبول نباشد باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد مؤمن، انقلابی، شجاع و دارای روحیه انقلابی و جهادی کار آمده و طرفدار عدالت باشد نه کسی که از سخن گفتن در مقابل دولت‌های قدرت مند خارجی هراس و رعب دارد این لایق نمایندگی مردم مؤمن و با عزت و مقتدر و شجاع ایران نیست ملت چنین نمایندگانی نمی‌خواهند.

وی به معامله قرن اشاره و ادامه داد: آمریکا بدان معامله قرن یک جنین مرده‌ای است که دچار تولد زودرس شده است و این طرح قبل از مردن ترامپ خواهد مرد و پیام معامله ننگین مانند نارنجک دودزایی است که می‌خواهند افکار عمومی جهان را منحرف کنند.

صفری افزود: این طرح موجب شده تا گروه‌های مقاومت به محور ایران بیشتر نزدیک کند و برای اولین بار در میان گروه‌های فلسطینی ایجاد الفت و نزدیکی نماید این طرح موجب رسوایی و شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد شد.

کد خبر 4846875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha