۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳

ناصر شهنازی:

‌ ارومیه بازیکنان بزرگی دارد / از برد خوشحال هستم

‌ ارومیه بازیکنان بزرگی دارد / از برد خوشحال هستم

‌ سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: بازی سنگینی داشتیم اما در نهایت موفق شدیم تیم ارومیه را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا تهران امروز موفق در یک دیدار سخت و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست دهد.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز بازی سنگینی داشتیم. دو تیم بسیار خوب بازی کردند. هیچگاه نمی‌توان چنین بازی‌هایی را با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد.

دو ست ابتدایی بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما شهرداری ارومیه بازیکنان بزرگی دارد و توانستند به بازی برگردند.

در ست پنجم کار به سختی پیش رفت. حتی چند امتیاز عقب بودیم اما بازیکنان جبران کردند و توانستیم پیروز شویم. از این برد بسیار خوشحال هستند. بازی قشنگی بود.

شهنازی درباره اعتراض به داوری نیز گفت: من تنها در یک صحنه اعتراض کردم. داوری امروز در کل خوب بود. با خودم قرار گذاشتم که به داوری اعتراضی نکنم.

وی گفت: بازیکنانم امروز همه جوره خوب بودند. داوری نیز خوب بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران درباره مصدومیت آرمین تشکری نیز گفت: تشکری روز گذشته خاله اش را از دست داد. او پس از حضور در مراسم خاکسپاری به تیم ملحق شد. این نشان می‌دهد که تمام بازیکنان ما همدل هستند...

در بازی با مریوان نیز امیرحسینی در حالی که سرماخوردگی داشت اما در بازی حاضر شد و این نشان می‌دهد که ما یک تیم همدل و یکصدا داریم.

کد خبر 4848977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha