۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۲

پیشنهاد ما برای نوروز ۹۹

بازدید از بناهای مذهبی زیبای ترکیه و ارمنستان

 بازدید از بناهای مذهبی زیبای ترکیه و ارمنستان

آژانس مقتدر سیر برای گذراندن یک تعطیلات فراموش نشدنی، پیشنهادهای جدیدی برای تغییر در سبک سفر در نوروز ۹۹ برای شما به همراه خانواده دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر می‌خواهید سبک سفری متفاوت برای نوروز ۹۹ برای خود انتخاب کنید و سفرهای تکراری و خسته کننده را کنار بگذارید، آژانس مقتدر سیر دو پیشنهاد مناسب تور استانبول و تور ارمنستان برای گذراندن تعطیلاتی فراموش نشدنی به همراه خانواده برای شما دارد. در این سفرها امکان بازدید از زیباترین بناهای مذهبی اسلامی و مسیحی دنیا برای شما فراهم شده است.

بازدید از زیباترین مساجد دنیا در تور استانبول نوروز ۹۹

تور استانبول نوروز ۹۹ از جمله بهترین انتخاب‌ها در روزهای تعطیل عید نوروز است زیرا استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، امکانات و مراکز تفریحی متنوع و گسترده‌ای را برای توریست‌ها فراهم کرده است. از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری استانبول از نظر مسافران، مساجد زیبا و منحصر به فرد آن است که از دوران حکومت عثمانی باقی مانده‌اند. این مساجد سبک‌های معماری فوق‌العاده زیبا و خاصی را دارا هستند.

از جمله مشهورترین و زیباترین مساجد استانبول می‌توان به مسجد ایاصوفیه در استانبول، مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)، مسجد رستم پاشا، مسجد دولماباغچه استانبول، مسجد تاریخی فاتح استانبول، مسجد جدید استانبول، مسجد ایوب سلطان استانبول اشاره کرد.

البته دیدنی‌های استانبول فقط محدود به مساجد زیبای آن نیست، گردشگران می‌توانند از هوای بهاری این فصل لذت ببرند و از مراکز خرید شیک و مدرن استانبول دیدن کنند. تور نوروزی استانبول که توسط آژانس مقتدرسیر برگزار می‌شود، از اواخر اسفند ماه آغاز شده و تا اواسط فروردین ماه ادامه دارد. این روزها بهترین زمان برای خرید در استانبول است و اکثر مغازه‌ها و بوتیک‌ها قیمت‌های مناسبی را به مناسبت تغییر فصل به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند و می‌توانید خریدهای بسیار مناسبی را انجام دهید.

امکانات تفریحی در استانبول بی شمار است. در شهر توریستی استانبول انواع امکانات تفریحی و خوش‌گذرانی برای مسافران فراهم است. گشت و گذار شبانه در استانبول برای بزرگسالان و یا بازدید از آکواریوم استانبول برای کودکان از جمله پیشنهادهای ما در طول این سفر است. علاوه بر آن قدم زدن در سواحل تنگه بسفر استانبول و لذت بردن از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف آن از جمله مواردی هستند که در میان گردشگران تور استانبول، طرفداران بسیار زیادی دارد.

آژانس مقتدرسیر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تور نوروزی استانبول را به صورت ۴ شب و ۵ روز، ۵ شب و ۶ روز، ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌کند. امکان برنامه ریزی برای برگزاری تور بنا بر درخواست مشتری می‌تواند تغییر کرده و روزهای حضور در این سفر می‌تواند طولانی‌تر باشد. پروازهای ماهان و ایران ایر تور نیز از جمله خطوط هوایی هستند که برای سفر مسافران در نظر گرفته شده است هرچند این امکان وجود دارد که براساس تمایل مسافران یکی از پروازهای ایرلاین ترکیش نیز با کمی اختلاف قیمت رزرو شود.

تور ارمنستان نوروز ۹۹؛ بازدید از زیباترین کلیساهای دنیا

ارمنستان به عنوان اولین کشوری که به مسحیت روی آورد، دارای کلیساهای بسیار باشکوه و زیبای قدیمی است. از این رو، یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های این کشور برای مسافران تور ارمنستان بازدید از این کلیساهای زیبا است. شما می‌توانید با سفر به این کشور، علاوه بر بازدید از کلیساها با سبک معماری و آداب و رسوم مردم ارمنستان آشنا شوید. آب و هوای ملایم و خوب بهاری نیز لذت تفرج شهری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری ارمنستان را افزایش می‌دهد.

آژانس مقتدرسیر امسال نیز در تلاش است تا در ایجاد یک سفر ایده‌آل و بی‌عیب و نقص همراه مشتریان خود باشد. یکی از با کیفیت‌ترین برنامه‌های این آژانس، تور نوروزی ارمنستان است. این تورها از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان سفر به ارمنستان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر این تورها با یکی از مسئولان تماس بگیرند.

خدمات تور ارمنستان در نوروز ۹۹

از جمله خدمات ارائه شده توسط این آژانس به مسافران عزیز می‌توان به بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان و سیم‌کارت رایگان اشاره کرد.

تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی آرمنیا ایر برگزار می‌شوند. همچنین آژانس مقتدرسیر بهترین هتل‌های ارمنستان را در لیست تورهای نوروزی خود قرار داده است. تمامی هتل‌ها شامل سرویس صبحانه هستند.

سفر با تور نوروزی ارمنستان بسیار لذتبخش است زیرا مردم ارمنستان، افرادی بسیار مهربان و خون‌گرم هستند و از همه مهم‌تر، آن‌ها نیز عید نوروز را همانند ایرانیان با شکوه زیادی برگزار می‌کنند. اکثر این تورها به مقصد ایروان پایتخت این کشور مسیحی انجام می‌شوند. ایروان نیز یکی از شهرهای شاد نوروزی محسوب می‌شود. در این روزها مردم ارمنستان لباس‌های سنتی خود را می‌پوشند و در خیابان‌ها به شادی می‌پردازند. شما نیز می‌توانید در این روزهای خوش آب و هوای بهاری به گشت و گذار در خیابان‌های ارمنستان رفته و از تماشای اجرای موسیقی زنده در خیابان‌ها و جشن‌ها لذت ببرید.

آژانس مقتدر سیر در طول این سفر تمامی برنامه ریزی ها را با استفاده از پیشینه پربار برگزاری این تورها انجام می‌دهد تا کوچک‌ترین مشکلی متوجه مسافران عزیز نباشد. کافیست برای رزرو تور ارمنستان نوروز ۹۹ پاسپورت خود را که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد را آماده کنید و چمدان خود را ببندید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4866003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha