۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

از سوی فرهنگسرای سرو

کلاس‌های داستان نویسی پیشرفته مجازی برگزار می‌شود

کلاس‌های داستان نویسی پیشرفته مجازی برگزار می‌شود

فعالیت کلاس‌های داستان‌نویسی پیشرفتۀ فرهنگ‌سرای سرو، از اسفندماه ۹۸ و هم‌زمان با تعطیلی کلاس‌ها و اجتماعات فرهنگی در فضای مجازی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسات نقد ادبی نیز هم زمان با برگزاری کلاس‌ها توسط ابوالفضل درخشنده و لیلی فیروز برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

طی این مدت، اعضای کانون و هنرجویان کلاس‌های داستان‌نویسی فرهنگ‌سرای سرو، در گروه‌ها و فضای مجازی فعال بوده و به نگارش داستان و اشتراک‌گذاری آن‌ها، دورۀ دروس گذشته، رفع اِشکال و پرسش و پاسخ می‌پردازند.

از دیگر برنامه‌های این کانون در فضای مجازی، جلسات نقد مجازی نویسندگان با بهره‌گیری از نظرات اساتید و کارشناسان ادبی است و شرکت کنندگان نیز داستان‌های خود را ارزیابی و بازنویسی می‌کنند.

این کانون در راستای طرح جشنواره خدمت، ویدئوهای آموزش داستان‌نویسی تهیه و در اینستاگرام و شبکه اجتماعی فرهنگ سرای سرو و هم چنین فضای مجازی مدارس و دیگر کانال‌های مرتبط و علاقه‌مند، منتشر کرده است.

این ویدئوها در صفحه مجازی فرهنگسرای سرو منتشر می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مجازی فرهنگ سرا می‌توانند با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

کد خبر 4903066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha